۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۸۹۳۱
نماینده ولی فقیه در استان:

ساخت زائر سرای مشهد نیازمند پیگیری جسورانه است

برای ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس، گام‌های خوبی تا به امروز برداشته شده است اما به سرانجام رسیدن این مهم نیازمند یک پیگیری مستمر و جسورانه از طرف استان است.
ساخت زائر سرای مشهد نیازمند پیگیری جسورانه است
به گزارش جهان بین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز گذشته در نشست با هیئت امنای زائرسرای این استان در مشهد مقدس، بر لزوم پیگیری مستمر و جدی امورات ساخت زائر سرای استان از طریق دستگاه های مربوطه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات پیش روی ساخت این زائرسرا باید با کمک شهردار مشهد و ارتباط مستمر با این مجموعه پیگیری و مرتع شود افزود: برای ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس، گام‌های خوبی تا به امروز برداشته شده است اما به سرانجام رسیدن این مهم نیازمند یک پیگیری مستمر و جسورانه از طرف استان است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر ضرورت فعال سازی همه ظرفیت های استان برای ساخت زائر سرا در مشهد تاکید کرد: علاوه بر اعتبارات استانی و جذب منابع مالی از کارخانجات صنعتی و تجاری باید از ظرفیت های مردمی به ویژه در شهرستان ها برای ساخت این مرکز کمک و یاری گرفته شود.

وی با بیان اینکه این حرکت پسندیده یک احساس تعلق مردی نسبت به این زائر سرا ایجاد می کند تصریح کرد: با تقسیم بندی طبقات این زائر سرا متناسب با ظرفیت و جمعیت هر شهرستان های می توان زمینه را برای همکاری و جذب کمک های مردمی فعال کرد.

همچنین در این جلسه استاندار چهارمحال و بختیاری نیز بر ضرورت همکاری و مشارکت همگانی تاکید کرد و اعلام آمادگی کرد استان نیز در حد مقدور و توان اعتباراتی را برای این امر اختصاص می دهد.

قاسم سلیمانی با تأکید بر استفاده همه جانبه از ظرفیت های استان، افزود: باید از همه توان خود، چه کمک های دولتی، غیر دولتی و چه کمک های مردمی به منظور ساخت این زائرسرا استفاده کنیم.

وی ضمن اعلام آمادگی دستگاه های دولتی استان برای کمک به ساخت این زائرسرا، اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر عملیات اجرایی این امر شروع شود.

انتهای پیام/10002
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۰:۱۵

11 Jan 2020