۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۱۸۷۹۵
حجت الاسلام قديمي نژاد در جمع عزاداران بروجني:

راه حسين(ع) مبتني بر تزريق دين از طريق احساس است

راه امام حسين(ع) مبتني بر تزريق دين از طريق عاطفه واحساس است.
راه حسين(ع) مبتني بر تزريق دين از طريق احساس است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار،حجت الاسلام سيد عباس قديمي نژاد در جمع عزاداران در حسينيه ثارالله سپاه بروجن اظهار داشت: کساني که به نام اسلام بر عليه ولايت فقيه وارزشهاي اسلامي سخني بگويند در هر پست و مقامي که باشند از تاکتيک و روش هاي ابن زياد استفاده مي کنند.

قديمي نژاد با بيان اينکه عزاداري ها نبايد سمت و سوي معنوي خود را از دست بدهند گفت: خرافه گويي و اشعار غيرواقع و نامربوط در شان ائمه و عزاداري سيّد و سالار شهيدان نبوده و بايد از ترويج فرهنگ هاي غلط در عزاداري ها جلوگيري شود.

وي افزود: مومنان عزادار بايد مراقب باشند تا عزاداري ها روح پاک خود را حفظ نموده و مديحه و مرثيه ها در راستاي احياي ارزش هاي دين و واقعه عاشورا باشد.

اين استاد حوزه و دانشگاه گفت: نهضت حسيني شامل ارزش هاي مذهبي، اجتماعي و اخلاقي بسياري است که لازمه تببين اين ارزش ها آگاهي مردم و ارائه اطلاعات صحيح در مجالس عزاداري است.

وي با اشاره به اين که اشکها حادثه ها را به صورت رود جاري نرم نرم به نسل هاي بعدي منتقل مي کند افزود: نام امام حسين(ع) تا ابد بر تارک تاريخ مي درخشد.

حجت الاسلام قديمي نژاد ادامه داد: امام حسين(ع) در يکي از قنوت هايش از خدا مي خواهد مردم را ديوانه راه و سلوکش قرار دهد.

قديمي نژاد با بيان اين که راه حسين(ع) مبتني بر تزريق دين از طريق عاطفه و احساس است تاکيد کرد: هيئت ها بايستي هم شکل و هم محتواي کربلا و پيش آمد ها و پيام هاي آن را توضيح دهند.

حجت الاسلام قديمي نژاد در پايان به توحيد افعالي اشاره کردو گفت: تمام کارها و اتفاقاتي که در اين عالم صورت مي گيرد خداوند در آنها نقش دارد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۵:۱۰

28 Dec 2019