۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۱۸۶۸۱
فرمانده سپاه شهرستان بروجن:

حادثه اسيد پاشي يک سناريو و حقه جديد است

فرمانده سپاه شهرستان بروجن حادثه اخيراسيد پاشي در اصفهان و پرداختن رسانه هاي داخلي وخارجي به آن را يک سناريو و حقه جديد دانست.
حادثه اسيد پاشي يک سناريو و حقه جديد است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار،سرهنگ پاسدار علي کيهاني ظهر امروز در جمع نمازگزاران بروجني با اشاره به اين که امروز به پشتيباني امر به معروف و نهي از منکر در مجلس شوراي اسلامي بناست قانوني تصويب شود تصريح کرد: به راه انداختن غائله ي اسيد پاشي و پرداختن رسانه هاي داخلي و خارجي به آن يک سناريو و حقه جديد است.

کيهاني به تشريح فعاليت هاي ستاد احيا امر به معروف ونهي از منکر پرداخت و گفت:با برگزاري جلسات ماهيانه کليه مشکلات سطح جامعه،ادارات و کارخانه جات بررسي و راهکارها ارائه مي شود.

وي گفت:دعوت از روساي دانشگاه ها و مراکز علمي و اعلام برنامه ها وسياست هاي ستاد احيا ورجلب همکاري جهت انتخاب موضوع پايان نامه هاي دانشجويان در اين راستا، برگزاري مسابقات فرهنگي و کلاس هاي پرسش و پاسخ از جمله فعاليت هاي ستاد در بروجن است.

کيهاني ادامه داد: برنامه ريزي جهت آموزش شش ساعته کلاسهاي تذکر لساني و همکاري وجلب رسانه هاي محلي ازديگر فعاليت هاي ستاد احيا در اين شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن ضمن بيان اين که مسئوليت پذيري در جامعه ما فراموش شده است تاکيد کرد: تمامي افراد جامه بايد وظيفه خود را بدانند و به آن عمل کنند تا از بروز هرج و مرج جلوگيري شود.

وي با اشاره به آيه ۱۱۰ سوره آل عمران گفت: جامعه ي اسلامي با تقواي آن سنجيده مي شود و بهترين جامعه،جامعه اي است که امربه معروف ونهي ازمنکر کند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۵:۴۹

29 Dec 2019