۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۱۸۶۰۷
نماینده مردم لردگان در مجلس در گفتگوی اختصاصی با جهانبین نیوز:

وزیر پیشنهادی علوم وضعیت مبهمی در مجلس دارد

دکتر نیلی احمدآبادی تنها یک بار در فراکسیون رهروان ولایت مجلس حاضر شده و خود را معرفی کرده و برهمین اساس همه نمایندگان نسبت به وی شناخت دقیق و کاملی ندارند و وی وضعیت مبهمی در مجلس دارد.
وزیر پیشنهادی علوم وضعیت مبهمی در مجلس دارد
مجید جلیل نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی جهانبین‌نیوز با اشاره به معرفی نیلی احمدآبادی به عنوان وزیر علوم، اظهار کرد: دکتر نیلی احمدآبادی تنها یک بار در فراکسیون رهروان ولایت مجلس حاضر شده و خود را معرفی کرده و برهمین اساس همه نمایندگان نسبت به وی شناخت دقیق و کاملی ندارند.

وی با بیان اینکه نیلی احمدآبادی وضعیت مبهمی در مجلس دارد، گفت: موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی علوم دلایل خود را دارند و نمی‎توان پیش‎بینی کرد که جلسه رای اعتماد وی به چه شکل پیش می‎رود.

جلیل با اشاره به دلایل موافقان وزیر پیشنهادی علوم، افزود: این افراد درصدد هستند وضعیت وزارت علوم هرچه سریع‌تر روشن شود و این وزارتخانه سروسامان بگیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مقابل مخالفان نیز دلیل مخالفت خود را در نداشتن رزومه قوی دکتر نیلی احمدبادی و ارتباط داشتن وی به جریان فتنه عنوان می‎کنند.

جلیل افزود: این در حالی است که نظر شخصی بنده بر این است که شایسته است وزارت علوم هرچه زودتر سروسامان بگیرد و وزیر پیشنهادی رای اعتماد بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: فردا جلسه رای اعتماد وزیر علوم با حضور دکتر روحانی و جمعی از اعضای هیئت دولت در مجلس برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نوید مظفری
سلام
جناب اقای جلیل این وزیر کسب رای کند یا نه برای زیر ساخت استان ما فایده ای ندارد
لطفا درگیر وزیر علوم نباش
فکر اب رفته استان باش

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۷:۱۳

3 Jan 2020