۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۱۸۵۸۸
موسسه پويا دستان جوان بن برگزار مي‌کند؛

توزيع کتب نذري در ايام دهه محرم

در راستاي ترويج فرهنگ کتاب خواني غرفه توزيع کتب نذري در ايام دهه محرم برپا مي شود.
توزيع کتب نذري در ايام دهه محرم
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، سعيد طاهري مدير غرفه توزيع کتب نذري گفت: به دليل تاکيدات مقام معظم رهبري در راستای ترويج فرهنگ کتاب خواني اين موسسه فعاليت خود را براي عزاداري سيدالشهدا در اين راستا قرار داده است و درنظر دارد کتبي با موضوعات مختلف و بامحوريت حوادث واقعه عاشورا توزيع کند.

وي اظهار کرد: در دهه محرم نذري دادن سنتي مرسوم است، محبان آقا امام حسين (ع) هر کدام در حد توان خودشان مي خواهند در اين امر خداپسندانه شرکت کرده و ارادت خود را به امام حسين (ع) نشان دهد.

طاهري افزود: نذر محصولات فرهنگي جايش در سنت نذر کشور خالي است، به همين دليل طرحي براي توزيع کتب نذري از طرف موسسه پويا دستان جوان در نظرگرفته شده است که در ايام دهه محرم برپا خواهد شد.

مدير غرفه کتب نذري خاطرنشان کرد: اين غرفه از روز چهارم محرم در سه راهي نماز خيابان امام حسين (ع) برپا مي شود و تا روز هفتم ‌بن‌هاي کتب توزيع مي شود.

طاهري افزود: هفتمين و هشتمين روز از دهه محرم نيز به توزيع کتاب ها اختصاص داده شده است.

وي تصريح کرد: از تمامي همشهريان عزيز درخواست مي کنيم کتب هاي خود را به اين موسسه جهت احداث کتابخانه اي در اين مرکز مردم نهاد که با محوريت علم و کار آفريني کار خود را آغاز نموده است، اهدا نمايند.


طاهري در پايان گفت : همشهريان عزيزي که مي خواهند کتب خود را به موسسه اهدا نمايند مي توانند به دفتر موسسه به آدرس بلوار صاحب زمان طبقه زيرين اداره پست مراجعه کنند و يا با شماره ۰۳۸۲۳۷۲۰۴۰۰ تماس بگيرند.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

احسان
احسنت بر جوانان مذهبی شهر بن

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۹:۴۵

30 Dec 2019