۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۱۸۵۶۹
فرماندار شهرکرد خبر داد:

برگزاری تجمع میثاق با امام حسین(ع) بزرگ آمر به معروف و ناهي از منکر در شهرکرد

ويژه‌برنامه تجمع بزرگ ميثاق با امام حسين(ع) بزرگ آمر به معروف و ناهي از منکر همزمان با روز جمعه در شهرکرد برگزار می‎شود.
برگزاری تجمع میثاق با امام حسین(ع) بزرگ آمر به معروف و ناهي از منکر در شهرکرد
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از بام ايران خبر حميد ملکپور در جلسه شوراي اداري شهرستان شهرکرد با بزرگداشت ايام محرم گفت: امام حسين(ع) همانطور که خود تاکيد کردند براي حفظ اسلام و احياي امر به معروف و نهي از منکر قيام کردند و امروز مشکلات و معضلاتي که در جوامع وجود دارد به دليل فراموش شدن اين دو فريضه است.

ملکپور با اشاره به سخني از امام خميني(ره) امر به معروف را داراي سه مرحله اظهار تنفر قلبي، امر و نهي گفتاري و تذکر لساني و استفاده از ابزار قدرت و قانوني عنوان کرد.

وي، بزرگداشت ايام محرم و اقامه عزاي حسيني را عمل به تولي و تبري مورد تاکيد ائمه و بزرگان الهي دانست.

ملکپور با اشاره به همزماني ۱۳ آبان و روز استکبارستيزي و عاشورا اظهار داشت: در حقيقت قيام امام حسين(ع) سرآغازي براي مبارزه با استکبار بود.

وي از برگزاري ويژه برنامه تجمع بزرگ ميثاق با امام حسين(ع) بزرگ آمر به معروف و ناهي از منکر در شهرکرد خبر داد و بيان داشت: اين تجمع روز جمعه همزمان با سراسر استان به صورت راهپيمايي به سمت ميعادگاه‌هاي نماز جمعه با حضور پرشور مردم و هيات‌هاي عزاداري صورت مي‌گيرد.

همچنين فرماندار از انتصاب نوذر حيدري به عنوان معاون سياسي اجتماعي فرماندار، سياوش مختاريان به عنوان مدير امور برق و جواد منصوري به عنوان رئيس آموزش و پرورش منطقه لاران در شهرستان شهرکرد خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۷:۱۶

7 Jan 2020