۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۱۸۵۵۸
نماینده ولی‌فقیه در استان:

خروجی احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه هم‎طراز با آرمان‌های نظام نیست

خروجی و عملکرد مسئولان در احیای امربه معروف و نهی از منکر هم طراز با آرمان‌های نظام و انقلاب نیست و مسئولان کشور در برخی مقاطع مطابق بدنه جامعه جلو نیامده و ما خروجی مطلوبی در این راستا نداشته‌ایم.
خروجی احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه هم‎طراز با آرمان‌های نظام نیست
به گزارش خبرنگار جهانبین‌نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام صبح امروز در همایش امربه معروف و نهی از منکر این استان بر ضرورت احیای این دو فریضه در جامعه تاکید و اظهار کرد: اگر به 35 سال از عمر انقلاب اسلامی گذری کنیم به خوبی درمی‎یابیم که در خصوص ترویج معروفات و رفع منکرات در جامعه چه برنامه‌ها و اقداماتی انجام گرفته شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه معروفات شکل گرفت، افزود: باید دید در که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی معروفات روند صعودی داشته و آیا در جامعه عملیاتی شده است یا خیر.

نکونام تصریح کرد: در حالی که انتظار می‎رود که وضعیت کنونی جامعه به لحاظ ترویج معروفات بهتر از سال‌های اولیه انقلاب اسلامی باشد اما در یک قضاوت کلی می‎توان گفت که در دست‌یابی به این هدف مهم موفق عمل نکرده‌ایم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خروجی و عملکرد مسئولان در احیای امربه معروف و نهی از منکر هم طراز با آرمان‌های نظام و انقلاب نیست، گفت: با ابراز تاسف باید گفت که در طول 35 سال گذشته مسئولان کشور در برخی مقاطع مطابق بدنه جامعه جلو نیامده و ما خروجی مطلوبی در این راستا ارائه نکرده‌ایم.

نکونام، راه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را راه برحق دانست و افزود: در این راه حق نباید سست شویم بلکه باید مقاومت کرده و تردیدی در خود راه ندهیم.

وی با بیان اینکه فضای حاکم در جامعه نباید فضای بی‎تفاوتی باشد، اظهار کرد: باید دقت کرد تا مبادا فضایی شکل گیرد که در این فضا مقام معظم رهبری مجبور به سکوت شوند و علی‎رغم اینکه همواره صادقانه و باصراحت سخن می‎گویند به واسطه مصلحت‎اندیشی سکوت اختیار کنند.

نکونام خاطرنشان کرد: این در حالی است که در بعد از انقلاب اسلامی با چنین فضاهایی در برخی مقاطع روبرو بودیم و این موضوع نباید تکرار شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا آمران به معروف و ناهیان از منکر باید علی‌گونه رفتار کنند و گرفتار ارعاب و وحشت نشوند، حساسیت به خرج دهند و با دقت رفتار کنند.

نکونام در ادامه با اشاره به فضای حاکم بر این استان، تصریح کرد: فضای حاکم بر استان فضای کار و تلاش است و  امید در دل مردم استان شکل گرفته و تلاش مسئولان برای آبادانی و رونق استان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۷:۰۷

11 Feb 2020