۰
plusresetminus
مدير کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري از برگزاري سومين دوره انتخابات کانون مداحان و شعراي آييني در استان خبر داد.
سومين دوره انتخابات کانون مداحان و شعراي آييني در استان چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجي در نخستين جلسه ستاد استاني سومين دوره انتخابات کانون مداحان و شعراي آييني گفت: اين انتخابات همزمان با سراسر کشور در روز جمعه دوازدهم دي ماه سال جاري در شهرستان هاي نه گانه استان برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينکه اعضاي سومين دوره کانون مداحان و شاعران آييني براي چهار سال انتخاب مي شوند گفت: ساماندهي و تعيين ضوابط مداحي و نظارت بر عملکرد تخصصي و شأني مداحان و شعراي آييني را از اهداف تشکيل اين کانون است.

اروجي تغذيه فکري و طرح هاي آموزشي با هدف رشد و پرورش نيروهاي مستعد و آسيب شناسي و آسيب زدايي مداحي و شعر از حيث محتوا، الحان و اشعار را از ديگر اهداف تشکيل کانون مداحان دانست.

مدير کل تبليغات اسلامي استان، التزام عملي به ولايت فقيه، رعايت شئونات اسلامي و اخلاقي و حسن شهرت، عدم وابستگي به جريانات منحرف فکري و داشتن حداقل تحصيلات ديپلم در شهرستان و فوق ديپلم در مرکز استان را از شرايط داوطلبين اين اتخابات برشمرد.

حجت‌الاسلام اروجي سکونت کامل در شهر حوزه انتخابي، داشتن حداقل سن ۲۴ سال و حداکثرسن ۶۰ سال، توانايي جسمي و فرصت کافي براي انجام مأموريت هاي محوله و داشتن کارت عضويت در کانون مداحان و شعراي آييني را از ديگر شرايط داوطبين دانست.

وي زمان ثبت نام از مداحان واجد شرايط را از چهارم تا هجدهم آبان به مدت دو هفته اعلام کرد.

اروجي گفت: براي شهرستان هايي که از ۳۰ تا ۲۰۰ مداح و شاعر آييني دارند ۵ نفر عضو اصلي و ۲ نفر عضور علي البدل انتخاب مي شنود.

وي افزود: در شهرستان هايي که از ۲۰۱ تا ۴۰۰ مداح و شاعر دارند ۷ نفر عضو اصلي و ۳ نفر عضو علي البدل انتخاب مي شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۱۷

3 Jan 2020