۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۱۸۲۲۵

چهارمحال وبختیاری همچنان در انتظار کتابخانه مرکزی

مدیر کل کتابخانه های عمومی چهارمحال وبختیاری گفت: کتابخانه مرکزی از نیازهای مهم فرهنگی استان است.
چهارمحال وبختیاری همچنان در انتظار کتابخانه مرکزی
به گزارش جهانبین‌نیوز، بهروز صادقی، مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال وبختیاری در جلسه مشترک با مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری گفت: ایجاد کتابخانه مرکزی به عنوان یک شاخص مهم فرهنگی است که می‌تواند جایگاه فرهنگی استان را ارتقا بخشد.

وی با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و غنای منابع افزود: کتابخانه مرکزی دارای ویژگی های خاصی است که می تواند جوابگوی قشر فرهنگی و کتاب دوست استان باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال وبختیاری گفت: زمین موردنظر برای این کتابخانه تعیین شده و پیگیری های زیادی برای مقدمات این طرح انجام شده است که امیدواریم با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهر سازی و کتابخانه های عمومی استان این مهم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری هم به ضرورت ساخت کتابخانه مرکزی اشاره کرد و افزود: در این باره آماده هر گونه همکاری هستیم و با رویکرد تعامل و تلاش در حوزه کتاب و کتابخوانی گام بر می داریم.

قاسم قاسمی سرپرست اداره‌کل راه وشهرسازی چهارمحال وبختیاری هم در این جلسه با اشاره به نحوه واگذاری زمین مورد نظر که در کنار فرهنگسرای شهرکرد قرار دارد گفت: این واگذاری زیرنظر سازمان ملی زمین و مسکن است که به همین خاطر قیمت زمین بایستی مشخص و واریز شود.

وی افزود: به همین منظور با معاون برنامه‌ریزی استان هماهنگ می شود تا درباره نحوه تامین اعتبار تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۰:۰۳

27 Jan 2020