۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۱۸۱۴۵

روستای عزیزآباد شهرستان اردل پیشتاز در تولید محصولات کشاورزی

روستاي عزيز آباد از توابع بخش مرکزي شهرستان اردل مي باشد که امسال پيشتاز در تولید محصولات کشاورزي شد.
روستای عزیزآباد شهرستان اردل پیشتاز در تولید محصولات کشاورزی
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از هفت چشمه، روستاي عزيز آباد در دهستان ديناران شهرستان اردل واقع شده و ۶۰۰ نفر جمعيت دارد.

اهالي اين روستا اکثرا به شغل کشاورزي مشغول به کار هستند و با تلاش و کوششي که در اين زمينه داشتند امسال توانستند رتبه نخست در توليدات محصولات کشاورزي در بين روستاهاي ديگر شهرستان را به خود اختصاص دهند.

به گفته مسعود ميرزايي رئيس جهاد کشاورزي شهرستان اردل اين روستا در سال ۹۳ پيشتاز بيشترين توليدات محصولات کشاورزي شده است.

ميرزايي افزود: براي اولين بار درشهرستان اردل کشت سيب زميني به صورت کاملا مکانيزه انجام گرفت که اين کشت در اراضي عزيز آباد بوده و با تلاش و کوشش مردم اين روستا که در اين زمينه داشتند توانستند در سطح ۶۰ هکتار از اراضي اين روستا را با آبياري تحت فشار را به کشت سيب زميني اختصاص دهند و جزء بيشترين توليدکنندگان در شهرستان و حتي در استان باشند.

وي همچنين گفت: اين روستا در بخش پرورش ماهي و توليدات دامي جزء پيشتازان بوده که اين پشتکار و همتي که اين روستا دراين مدت داشته توانست دين خود را نسبت به تحقق بخشيدن اقتصاد مقامتي ادا کند و انشالله که روستاهاي ديگر براي محقق کردن اقتصادي مقاومتي که بارها حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) آن را از ضروريات جامعه دانست گامي موثر بردارند.

نوذري فرماندار شهرستان اردل هم ضمن تقدير و تشکر از اهالي زحمت‌کش روستاي عزيز آباد که توانست اين افتخار را کسب کنند، افزود: در اين برهه از زمان که کشور با مشکل اقتصادي روبه‌رو است، توليدکنندگان روستايي و عشايري مي‌توانند ثروت کشور را افزايش دهند چراکه بسياري از مواد غذايي که ما روزانه مصرف مي‌کنيم حاصل توليد اين قشر زحمتکش است.

گفتني است روستاي عزيز آباد يک شهيد تقديم انقلاب اسلامي کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۹:۴۶

27 Dec 2019