۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۱۸۱۰۳

نماز عید قربان در شهرکرد اقامه شد

نماز عید قربان امروز با حضور جمع کثیری از نمازگزارن در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اقامه شد.
نماز عید قربان در شهرکرد اقامه شد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با تبریک این عید بزرگ مسلمانان اظهار کرد: عید قربان روز بندگی، قربانی کردن نفس و غلبه ایمان بر شیطان است.

وی با بیان اینکه عید قربان روز قربانی کردن خواهش نفسانی و تقویت روحیه ایمان است، گفت: امید می‎رود در این روز با الگوگیری از حضرت ابراهیم(ع) خود را در راه ارزش‌های الهی مهیا کنیم.

فاطمی در ادامه بر ضروت توجه به عفاف و حجاب در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: در حالی که چادر حجاب برتر است و پوشش مناسبی برای مصون‌سازی زنان جامعه است اما لباس‌های نامناسب و مدل غربی جای این پوشش را گرفته و باید مراقب چنین آفت‌هایی باشیم.

امام جمعه موقت شهرکرد در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرا رسیدن عید غدیرخم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با تاسی از واقعه غدیر شکل گرفت و پیروز شد و وظیفه تمام مسلمانان جهان به ویژه شیعیان تبلیغ و تبیین ابعاد غدیر خم به مردم دنیاست.

فاطمی با بیان اینکه واقعه غدیر به شدت مورد توجه دانشمندان، محدثان و مفسران قرار گرفته است، افزود: اراده الهی بر آن بود تا این رویداد مهم تاریخی در تمام قرون و اعصار نقل شود و در تاریخ معاصر قرار گیرد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۲:۲۴

21 Jan 2020