۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۱۸۰۷۳
با حضور ۳۰ گردان بسیجی:

رزمایش الی بیت المقدس در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مرحله پایانی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با رمز مقدس یاعلی ابن ابیطالب علیه السلام به صورت همزمان در شهرستان های شهرکرد، لردگان، بروجن، فارسان، بن و سامان، اجرا شد.
رزمایش الی بیت المقدس در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور ۳۰ گردان از نیروهای بسیجی در قالب گردان های بیت المقدس، امام حسین علیه السلام و کوثر، طی روزهای ۸ الی ۱۱ مهرماه، در شهرستان های ۹گانه چهارمحال و بختیاری با اعلام رمز مقدس یاعلی ابن ابیطالب علیه السلام به صورت ارتباط تصویری مستقیم با ستاد مرکزی قرارگاه امام هادی علیه السلام در سازمان بسیج کشور، آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در صبحگاه مشترک گردان های بسیجی، با اشاره به پیوند رزمایش الی بیت المقدس با عرفه امام حسین علیه السلام، گفت: در این میدان حضور یافته ایم تا همانند حاجیان احرام ببندیم و با ولایت تجدید عهد و پیمان کنیم.

سردار رضا محمدسلیمانی، به تأسی از فرمایش مولا علی علیه السلام که فرموده اند" هرکس خود را شناخت، خدای خود را شناخت"، بیان داشت: حضور بسیجیان در این رزمایش نمایانگر عشق و دلدادگی بندگان خاص، با آفریدگار و محبوب و تجدید عهد و میثاق با شهداء، امام شهدا و مقام عظمای ولایت است.

وی، ادامه داد: در آستانه عرفه امام حسین علیه السلام، گردهم آمده ایم تا عهدی دوباره ببندیم که بتوانیم همواره پاسدار ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب باشیم و در راه شهدا که همان راه امام و شهیدان است و همان راهی است که با امام حسین علیه السلام پیونده خورده، گام برداریم.

وی، لحظه لحظه های انقلاب اسلامی را رحمت خدادادی دانست و با اشاره به نعمات نهفته در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس، گفت: امام عزیز(ره) فرمودند؛ ما در جنگ، هر روز برکتی داشتیم، که باید از این برکات در همه صحنه ها استفاده بهینه کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به جایگاه و نقش آفرینی بسیج در جامعه، گفت: حضور داوطلبانه مردم در جبهه های نبرد حق علیه باطل در قالب بسیج مستضعفین برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بود و این حضور پرشور بر کسی پوشیده نیست.

وی، به تأسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، گفت: بسیج یعنی مهد مردم و حضور جهادی در همه صحنه هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز دارد.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت المقدس به صورت همزمان در شهرستان های شهرکرد، لردگان، بروجن، فارسان، بن و سامان، برگزار می شود، گفت: ناحیه عشایری با گردان نمونه خود در رزمایش کشوری عشایر در استان کرمانشاه حضور موفق داشت و روزهای گذشته نیز شاهد برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با شکوه تمام در شهرستان های اردل، کیار و کوهرنگ بودیم.

وی، برنامه های فرهنگی، آموزشی، تاکتیکی و تکنیکی، پدافند عامل و غیرعامل، مقابله با اغتشاشات و تمرین امداد و نجات و رزمایش تک به خطوط پدافندی دشمن فرضی را از محورهای رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۳۰ گردان بسیجی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برشمرد.

گفتنی است: در ستاد قرارگاه تاکتیکی امام هادی علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد، استاندار و معاونین وی، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، فرماندهان و مسئولین نظامی و انتظامی استان، اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران حضور داشتند.

انتهای پیام / خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۳:۳۴

11 Feb 2020