۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۱۷۹۵۶
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان:

طرح کیفیت‌بخشی روزهای پنجشنبه در 51 دبستان استان اجرا می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از اجرای طرح «مدیریت کیفیت بخشی روزهای پنجشنبه در مدارس» در 51 دبستان استان خبر داد.
طرح کیفیت‌بخشی روزهای پنجشنبه در 51 دبستان استان اجرا می‌شود
به گزارش جهانبین‌نیوز، افشین امیریان گفت: طرح «مدیریت کیفیت‌بخشی روزهای پنجشنبه در مدارس» در ۵۱ دبستان چهارمحال وبختیاری اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح کیفیت بخشی مدارس همزمان در ۲هزار و ۱۵۱ دبستان کشور هم به صورت آزمایشی برگزار می شود،افزود: اصلی ترین هدف این طرح، توسعه و ترویج فعالیت های نشاط آفرین برای دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه با تعطیلی پنجشنبه‌ها، فرصت برای فعالیت های پرورشی در مدارس کم شده است، گفت: روز پنجشنبه زمان خوبی برای اجرای برنامه‌هایی است که در طول هفته فرصتی برای اجرای آن ها وجود ندارد.

امیریان، اجرای این طرح را فرصت مناسبی برای پاسخ به نیازهای آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان دوره ابتدایی عنوان کرد و گفت: در این طرح مجموعه فعالیت‌هایی مثل ایستگاه ها و کارگاه‌های آموزشی، کلاس های متنوع فرهنگی و هنری، اردو و بازدید، مسابقات و جشنواره ها، بازی های علمی وکاربردی و ... اجرا می شود.

امیریان با اشاره به مدارس واجد شرایط این طرح گفت: آمار حداقل ۱۰۰ دانش‌آموز و داشتن زیرساخت های لازم برای اجرای برنامه ها از ویژگی های مدارسی است که طرح کیفیت‌بخشی پنجشنبه ها در آن اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی پنج شنبه ها، دانش‌آموزان به صورت داوطلبانه در این طرح شرکت می کنند.

امیریان، استفاده از ظرفیت های درون مدرسه و بیرون از آن را از مهمترین راهبردهای این طرح عنوان کرد و گفت: از اولیای دانش آموزان مدارس مجری طرح کیفیت بخشی پنجشنبه ها می‌خواهیم که بیشترین همکاری لازم را با مدیر مدرسه در زمینه اجرای این طرح داشته باشند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۷:۲۳

1 Feb 2020