۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۱۷۸۸۳
امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد

ایستادگی بر مواضع امام راحل و مقام معظم رهبری در مواجه با غرب

ما در مواجه با غرب باید بر مواضع امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) محکم بایستیم و آن را حفظ کنیم.
ایستادگی بر مواضع امام راحل و مقام معظم رهبری در مواجه با غرب
به گزارش خبرنگار جهانبین‌نیوز، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: توجه به آموزه‌ها و فرامین دین اسلام در همه مراحل و بخش‌های مختلف زندگی امری ضروری و نتیجه‎بخش است.

وی به سخنرانی رئیس جمهور در شصت و نهمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور در سخنرانی خود مواضع کشور را بیان کرد.

فاطمی افزود: این در حالی است که هریک از کشورهای جامعه جهانی هرکدام بر حسب شعور و درک خود طبق معمول در این رابطه اظهار نظر می‎کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه کارنامه انگلیس از سیاه‎ترین کارنامه‌ها در جهان است، تصریح کرد: بریتانیا عامل جنایت و فساد در جهان است اما نخست‌وزیر این کشور بعد از دیدار با رئیس جمهور نسبت به ایران اسلامی بی‎ادبی کرد و این نشان می‎دهد که غرب ارزش آن را ندارد که به سمت آن‌ها روی آوریم.

فاطمی خاطرنشان کرد: ما در مواجه با غرب باید بر مواضع امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) محکم بایستیم و آن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مواجه با غرب، اظهار کرد: ایشان همواره فرموده‎اند که هرچقدر از در دوستی با غرب وارد شویم آن‌ها شعور درک نیت ما را ندارند و آن را از سر ضعف ما می‏‌دانند در حالی که ما در موضع قدرت هستیم.

فاطمی در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک امتحان سخت بود اما برکات بسیاری برای کشور داشت و نظام اسلامی را تثبیت و تقویت کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: امروز ایران اسلامی به برکت رهبری مقام مظم رهبری، خون شهدا و تلاش خادمان نظام سربلند و پیروز است.

فاطمی با اشاره به سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بر ضرورت توجه به سنت‌های اسلامی در مراسمات عروسی تاکید و تصریح کرد: در حالی که زندگ مشترک زوج‌های جوان باید با یاد و سنت‌های الهی آغاز شود اما امروز شاهد اشتباهات و معصیت‌های بسیاری در این جشن‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ازدواج یک سنت حسنه و مقدس است که باید تا می‎توان آن را بر اساس آداب و سنت‌های اسلامی برگزار کرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۸:۳۰

3 Jan 2020