۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۱۷۸۵۳
امام جمعه بروجن:

موضع‌گیری‌ها ارزش‌هاي والای نظام را به بازي نگیرد

مراقب باشيم که با موضع‌گيري‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي خود با ارزش‌هاي والای انقلاب اسلامی بازي نکنيم.
موضع‌گیری‌ها ارزش‌هاي والای نظام را به بازي نگیرد
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از کلار، حجت‎الاسلام غلامعلي حسين‎نژاديان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي بروجن اظهار داشت: در هر فرهنگ، ملت و کشوري بعد از وقوع برخي حوادث بعضي واژه‌ها دچار مرگ و مير و بعضي زاد و ولد مي‎کنند.

وی افزود: با وقوع انقلاب شکوهمند اسلامي واژه‌هايي مانند شاه و شاهنشاهي برکنار و بعضي واژه‌هاي ارزشي مانند شهيد، شهادت، مقاومت، امام و رهبري متولد شد.

حسین‌نژادیان تصریح کرد: دشمن زماني که يکي از حيات هاي خلوت خود را در منطقه از دست داد دست به توطئه زد و ترور هاي زيادي انجام داد.

امام جمعه بروجن با بيان اين که دشمن قصد جدايي خوزستان از ايران را داشت تا بتواند چاه‌های نفت را فتح کند، افزود: ملت ايران وقتي متوجه اين توطئه شد آرام آرام با دست خالي و مظلومانه جنگيد.

وي اظهار کرد: حضرت امام خميني(ره) پيام هاي آتشين به کشورهاي منطقه و فرامنطقه داد که اين جنگ را براي معرفي اسلام ناب محمدي(ص) و رسوا کردن چهره نفاق در سطح منطقه و بين‌الملل به کارمي‌گيريم.

حسین‌نژادیان با بيان اين که در دوران جنگ از شرق و غرب و حاکمان ارتجاعي خود فروخته مورد تهاجم بوديم تصريح کرد: با رهنمودهاي امام خميني(ره) و دو عنصر وحدت، اخلاص و فرمانبري مردم از ولايت فقيه تمام مناطقي که در تصرف دشمن بود را آزاد کرديم.

وي با اشاره به فرمايشات امام خميني(ره) گفت: اگر در برنامه‌ها و موضع‌گيري هايمان دشمن عصباني شود يقين بدانيد که موفق عمل کرده‌ايم برهمین اساس باید مراقب بود تا با برخی موضع‌گیری‌ها ارزش‌های عالی انقلاب را به بازی نگیریم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۸:۱۲

27 Dec 2019