۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۱۷۸۴۴
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

تاسی از ارزش‌های دفاع مقدس اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی را تقویت می‎کند

تاسی گرفتن از ارزش‌های دفاع مقدس می‎تواند عاملی موثری در حفظ و تقویت عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی باشد و مردان سیاست خارجی کشور باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.
تاسی از ارزش‌های دفاع مقدس اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی را تقویت می‎کند
مجید جلیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس نقطه عطف و بخشی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است که تا همیشه مایه افتخار و مباهات مردم این مرز و بوم است.

وی بر ضرورت گرامیداشت بیش از پیش هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: حفظ و بزرگداشت ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج آن در بین نسل‌های جوان می‎تواند تهدیدات موجود را خنثی کرده و به کشور مصونیت ببخشد و در این راستا مسئولان با تاسی از این ارزش‌ها می‎توانند در عرصه بین‌المللی نیز موفق عمل کنند.

جلیل تصریح کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه شرعی هر مسلمان است و یکی از راه‌های انتقال ارزش‌ها مانند ایثار، شهامت، شجاعت، شهادت و رشادت به نسل سوم و چهارم انقلاب از طریق گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس امکان‌پذیر است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشایی مدارس در کشور، افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز بهار تعلیم و تربیت را باید به فال نیک گرفته و ابعاد مختلف دفاع مقدس را برای دانش‌آموزان و نسل جوان بازگو و تبیین کرد.

جلیل با اشاره به اهداف رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به دنبال ارزش‌ها و اعتلای نظام اسلامی بودند و در این راه ثابت قدم بودند و همواره در راه ولایت گام برمی‌داشتند.

وی با اشاره به اینکه متعالی بودن هدف و کار عاشقانه سبب شد تا رزمندگان اسلام از جان خود بگذرند، افزود: این مؤلفه‌های حاکم بر روحیه رزمندگان امروز عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

جلیل اظهار کرد: اراده ملی، عزم رهبری و ملت برای مقابله با هجمه دشمنان که به قصد نابودی انقلاب اسلامی جنگ را تحمیل کرده بود در قالب دفاع مقدس قرار گرفت و تا همیشه جاودان و ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۴:۱۵

30 Dec 2019