۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۱۷۸۴۲
عزیزی، نماینده مجلس:

رئیس‌جمهور ذره‌ای از حقوق ملت ایران کوتاه نیاید/ آمریکا به دنبال تاراج منابع خاورمیانه است

از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده هسته ای از آنها توقع دارم که در برابر زیاده خواهی های آمریکا و انگلیس و همچنین گردنکشی های آن‌ها ایستادگی کنند و ذره ای از حقوق ملت کوتاه نیایند.
رئیس‌جمهور ذره‌ای از حقوق ملت ایران کوتاه نیاید/ آمریکا به دنبال تاراج منابع خاورمیانه است
حمیدرضا عزیزی، نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک اظهار کرد: ضمن حمایت از رئیس جمهور و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از آن‌ها توقع دارم که در برابر زیاده‌خواهی های آمریکا و انگلیس و همچنین گردنکشی‌های آن‌ها ایستادگی کنند و ذره‌ای از حقوق ملت کوتاه نیایند.

وی با اشاره به طرح ائتلاف آمریکا علیه داعش افزود: برکسی پوشیده نیست که داعش زائیده سیاست‌ها استعماری و استکباری آمریکا است و امروز از آنجا که تاریخ انقضای این گروهک تروریستی به پایان رسیده، آمریکا مقابله با آن را دست‌مایه‌ای برای دخالت در کشورهای دیگر کرده است.

عزیزی بر ضرورت هوشمندی دولتمردان کشور در مواجه با غرب و آمریکا تاکید کرد و گفت: ساختار ارزشی نظام ما هرگونه حرکت استعماری و استکباری را رد و با آن مقابله می‎کند و دولتمردان کشور نباید در برابر این زیاده‌خواهی‌ها کوتاه بیایند.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سابقه کشورهای استعماری برای ما مشخص است آنان با ساختار نظام ما مشکل دارند و هر روز بهانه‌تراشی می‌کنند یک روز موضوع هسته ای، یک روز دیگر نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم را مطرح می کنند این درحالی است که آمریکایی‌ها خود سازنده اولین بمب اتمی و همچنین به کاربرنده آن در هیروشیما و ناکازاکی بوده‌اند و زاینده گروهک‌های تروریستی مانند داعش و دیگر تکفیری‌ها هستند.

عزیزی خاطرنشان کرد: بنابراین هدف آنها این است که با این بهانه بتوانند در خاورمیانه جایگاه خود را تثبیت تا منابع آن را به تاراج برند که البته کشورهای منطقه نباید چنین اجازه‌ای را به آن بدهند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۶:۲۹

30 Dec 2019