۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۱۷۶۳۰
جلیل نماینده مجلس:

اقتصاد و سیاست کشور مبتنی بر فرهنگ بازمهندسی شود

نظام ما نظامی دینی و انقلاب ما انقلابی فرهنگی است از این رو معتقدیم هم اقتصاد و هم سیاست کشور باید مبتنی بر فرهنگ بازمهندسی شود.
اقتصاد و سیاست کشور مبتنی بر فرهنگ بازمهندسی شود
به گزارش جهانبین نیوز، مجید جلیل اظهار کرد: این لایحه پس از تصویب و اجرا می‌تواند معیار و شاخص خوبی برای محاسبه میزان موفقیت دولت در کاهش نرخ تورم و رکود قرار گیرد، الان نمی‌شود ادعا کرد تورم کنترل شده است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: دولت در سخنرانی خود در اردبیل فرهنگ را زیربنای همه ارکان نظام جمهوری اسلامی دانسته است، ما نیز با ایشان هم عقیده‌ایم.

وی افزود: نظام ما نظامی دینی و انقلاب ما انقلابی فرهنگی است از این رو معتقدیم هم اقتصاد و هم سیاستمان باید مبتنی بر فرهنگ بازمهندسی شود. برای جامعیت بخشیدن به شعار مقام معظم رهبری، دولت و مجلس باید تحرک فرهنگی را ملاک کار قرار دهند.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: ثبات و آرامشی که طی یک سال گذشته به جامعه هدیه شد بر بهبود روابط اقوام با دولت تاثیر داشته است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت اقوام را محترم دانسته و بر تحکیم روابط با اقوام تاکید کرده است و انتظار اقوام از دولت زیاد شده است.

وی افزود: قومیت‌های مختلف کشور دوست دارند در برنامه‌ها و سیاست‌های دولت نقش موثرتری ایفا کنند. باید منتظر واکنش دولت به این اعتماد اقوام ماند.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: امروز درآمد کشور یک سوم و فروش نفت یک چهارم شده است ولی هزینه‌های دولت ۴ برابر شده است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اقتصاد و توانمندی نیروی انسانی، فرهنگ و مسائل فرهنگی دو مقوله بسیار مهم و حائز اهمیتند که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: امروزه کشور گرفتار جنگ نرم است و راه مبارزه و برتری در برابر دشمن مسلح در این جنگ نرم حفظ وحدت و پیروی از معنویات مقام معظم رهبری است.

جلیل سرقلعه در ادامه افزود: حقوق‌بگیران دولت در حال حاضر ۴ برابر شده‌اند و تعهدات دولت در اجرای پروژه‌ها ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است.

این نماینده مردم در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: بارش‌ها در سال‌های اخیر یک سوم بوده و برف هم یک سوم بوده است بنابراین توسعه اراضی کشاورزی نسبت به ۲۰ سال پیش، ۲ برابر شده در حالیکه مصرف آب سه برابر نرم جهانی است و جمعیت سه برابر ۲۰ سال پیش است.

مجید جلیل سرقلعه تأکید کرد: توجه به فرهنگ و اعتقادات و آموزه‌های دینی، تجدید نظر در اقتصاد کشور و اقتصاد خانواده از جمله راهبردهایی است که مسئولان و مردم برای بهتر شدن اوضاع کشور باید توجه ویژه کنند.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد، انسجام، کار، تلاش، خودباوری، توجه به تولید، اشتغال، کشاورزی، آب و صرفه‌جویی در منابع و توجه به اقتصاد غیرنفتی از موجبات رونق کشور است.

پایان پیام/خ ز/
مرجع : خانه ملت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۱:۱۹

30 Dec 2019