۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۱۶۹۶۹

گنبد آهنین اسرائیل در برابر حملات موشکی مقاوت شکست خورد

خطیب امروز جمعه اردل با بیان اینکه ایران کشوری قدرتمند در منطقه و جهان است اظهار داشت: مذاکره کنندگان ایران متوجه شده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و باید با دقت بیشتری در مذاکرات آینده شرکت کنند.
گنبد آهنین اسرائیل در برابر حملات موشکی مقاوت شکست خورد
به گزارش جهانبین به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام قلی زاده در خطبه اول به ذکر خدا و آثار ذکر گفتن به خصوص در روز جمعه پرداخت و نماز جمعه را ذکر الله اکبر دانست.

وی نماز جمعه را ذکری برای فتح باب روزی دانست و مردم را برای شرکت باشکوه تر در نماز جمعه و سایر نمازها به صورت جماعت فرا خواند. در ادامه خطبه اول قلی زاده تمام مشکلات مادی مردم را توجه نکردن به واجبات به خصوص نماز اول وقت و فراموش کردن خدا بر شمرد.

در خطبه دوم خطیب جمعه خواستار برگزاری مراسمی باشکوه و در خور شهادت امام جعفر صادق(ع) در هفته آینده شد و سخنانی در باره جایگاه و عظمت امام جعفر صادق(ع) بیان کرد. وی امام صادق را طبق تحقیقات محققان اروپایی پدر علوم جهان نامید.

 قلی زاده در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با تیم مذاکره کننده پرداخت و اظهار داشت: رهبری فرمود من از تیم مذاکره کننده پشتیبانی می کنم و خوشحالم از اینکه تیم مذاکره کننده متوجه شده است آمریکا قابل اعتماد نیست. در ادامه قلی زاده علت مذاکرات را قدرت پیدا کردن ایران از همه جهات دانست.

سخنان پایانی خطیب جمعه در مورد اسرائیل غاصب بود و گنبد آهنین اسرائیل که به وسیله شرکت های آمریکایی نصب شده است را شکست خورده دانست چرا که امتحان خود را در جنگ اخیر پس داد و بیان کرد ایران چندین سال است که به فناوری بالستیک دست یافته است و میتواند در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کند، وی در پایان نوید داد ایران در حال ساخت پدافند قوی و گنبد آهنین بومی خود است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۲۳:۱۰

1 Apr 2020