۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۱۶۹۶۸
امام جمعه موقت کوهرنگ

هئيت دولت سخنان مقام معظم رهبری را نصب عين خود قرار دهند

دولت قدم هايي برداشته است که مورد قبول همه ي مردم است و ما هم تاکيد داريم که هيئت دولت سخنان حضرت آقا را نصب العين خود قرار دهند.
هئيت دولت سخنان مقام معظم رهبری را نصب عين خود قرار دهند
به گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه کوهرنگ با اشاره به ديدار سفراي کشورمان در خارج از کشور با مقام معظم رهبري گفت: در اين ديدار حضرت آقا نکات مهمی را بيان کردند که گل سرسبد آن اين جمله آقا است که فرمودند: جمهوري اسلامي با همه ي کشورها تعامل دارد جز آمريکا و رژيم منحوس اسرائيل.

حجه الاسلام حاجت منصوري در ادامه گفت: دولت قدم هايي برداشته است که مورد قبول همه ي مردم است و ما هم تاکيد داريم که هيئت دولت سخنان حضرت آقا را نصب العين خود قرار دهند.

خطيب موقت کوهرنگ با اشاره به مذاکرات و رفع نشدن تحريم ها گفت: تحريم ها که برداشته نشد هيچ بلکه نظر کشور امريکا هم به کشور ايران عوض نشد.

منصوري افزود: کشور امريکا کتابي از پلشتي ها را از خود به جاي گذاشت.

وي با اشاره به تمديد حکم رياست قوه قضاييه بيان داشت: تمديد اين حکم از طرف حضرت آقا، ايجاد ساز و کار مناسب براي رسيدن و دسترسي به عدالت است که نسبت به خواسته ها و منويات مقام معظم رهبري گام هايي برداشته شود که به صلاح کشور باشد.

حجه الاسلام حاجت منصوري به شرايط حساس عراق گريزي زد و تاکيد کرد: با انتخاب نخست وزير عراق، تشکيلاتي در عراق بوجود آمده که طوايف عراق را به جان هم انداخته است، ملت عراق بيدار باشند و درس خوبي به فتنه گران بدهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۶:۲۳

27 Dec 2019