۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۱۶۹۴۷
مسئول برگزاری پارک معارفی شهرکرد:

بازدید روزانه 4 هزار نفر از پارک معارفی شهرکرد/ بازی‌های طراحی شده متناسب با نیازهای استان است

روزانه ۴ هزار نفر از پارک معارفی شهرکرد بازدید می‌کنند و پیش‌بینی می‎شود در روزهای آینده این آمار افزایش چشمگیری داشته باشد.
بازدید روزانه 4 هزار نفر از پارک معارفی شهرکرد/ بازی‌های طراحی شده متناسب با نیازهای استان است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، عابدین کاظمی‎نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک معارفی شهرکرد در ۷ سالن و ۴۵ غرفه در ضلع جنوبی مصلی شهرکرد دایر شده است.

وی افزود: این پارک از ۱۶ مرداد افتتاح شده و از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب و عشاء میزبان خانواده‌ها و بازدیدکنندگان است.

کاظمی‎نیا با بیان اینکه ۴۷ مجری روحانی در این پارک معارفی مشغول به فعالیت هستند، گفت: از این تعداد ۱۴ روحانی میهمان ما از قم هستند و مابقی روحانیون فعال در استان می‏ باشند.

مسئول برگزاری پارک معارفی شهرکرد تصریح کرد: پارک معارفی که برای دومین بار در کشور پس از استان قم در شهرکرد برپا شده است به همت یک گروه جهادی تبلیغی برپا شده و از ابتکارات چهار سال اخیر به شمار می‎رود.

کاظمی‌نیا با بیان اینکه روزانه ۴ هزار نفر از این پارک بازدید می‌کنند، افزود: پیش‌بینی می‎شود در روزهای آینده این آمار افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی، ایجاد روحیه خودباوری و توانمندسازی افراد را از مهمترین اهداف برگزاری این طرح دانست و گفت: تلاش شده تا در این پارک، معارف دینی در قالب بازی و سرگرمی به افراد ارائه داده شود تا از تاثیرگذاری بهتر و بیشتری برخوردار شود.

کاظمی‌نیا، مدیریت جهادی را از مهمترین شاخص‌های برپایی پارک معارفی برشمرد و تصریح کرد: تلاش ما بر این بود تا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت بتوانیم این پارک را برپا کنیم و از این طریق بتوانیم آموزه‌های دینی شیعه را با مدرن‌ترین شیوه‌های تبلیغی ارائه دهیم.

وی با اشاره به مراحل اولیه طراحی این پارک، خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه‌هایی متشکل از افراد متخصص در حوزه مشاوره و اساتید مجرب و متخصص دینی تلاش کردیم تا در ابتدا مشکلات و مسائل موجود در استان را شناسایی کنیم و سپس بر اساس این نیازسنجی بازی‌ها و طرح‌های تولیدی خود را عملیاتی کنیم.

مسئول برگزاری پارک معارفی شهرکرد با بیان اینکه نهادهای فرهنگی استان کمک چندانی به برگزاری این طرح نکردند، گفت: تنها از سوی آموزش و پرورش، سپاه قمربنی‌هاشم(ع) و شورای شهرکرد کمک‌هایی شد و استانداری و شهرداری شهرکرد قول مساعدت و همکاری داده‌اند که تاکنون عملی نشده است.

کاظمی‌نیا خاطرنشان کرد: آماده پذیرش هرگونه نقد و پیشنهاد سازنده از سوی مردم و بازدیدکنندگان هستیم تا این طرح بتواند کامل‎تر و بهتر از گذشته اجرا و عملیاتی شود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۶:۱۱

5 Jan 2020