۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۱۶۹۱۶
سردار رضا محمدسلیمانی:

رؤیای نیل تا فرات، خواب آشفته است/ داعش، دشمن فرعی است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به مقاومت بی نظیر مردم مظلوم فلسطین و نوار باریکه غزه، گفت: رؤیای از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی، خوابی آشفته است.
رؤیای نیل تا فرات، خواب آشفته است/ داعش، دشمن فرعی است
به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمدسلیمانی در جمع مدیران، مسئولان و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، توطئه ی رژیم اشغالگر قدس در کشتار بی رحمانه کودکان، زنان و مردان بی دفاع و بی گناه غزه را در سایه حمایت همه جانبه کشورهای غربی، آمریکا و برخی دولت های اسلامی منطقه و کشورهای عربی، محکوم کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با یادآوری ائتلاف نانوشته دولتهای استکباری در مقابله با انقلاب اسلامی از طریق تحمیل جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، گفت: در زمان حاضر نیز شاهد یک ائتلاف آشکار بین رژیم صهیونیستی، آمریکا و دولت های غربی و برخی کشورهای اسلامی و عربی منطقه بر ضد مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی هستیم.

وی، رؤیای از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی را خواب آشفته خواند و اظهار کرد: استقامت، پایداری و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و دفاع جانانه نیروهای مقاومت، ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیستی را زمین گیر کرده و باید بدانیم که در این روزها، مقاومت تنها با ۱۰ درصد از توان نظامی خود به میدان آمده است.

سردار محمدسلیمانی، تصریح کرد: وعده الهی است که پیروزی از آن جبهه حق و نیروهای حزب الله است که در برابر استکبار و طاغوت های زمان ایستادگی می کنند.

وی، تHکید کرد: آزادی خواهان سراسر جهان از آمریکا جنوبی گرفته تا آفریقا و اروپا، ندای مظلومیت مردم فلسطین را شنیده اند و در حمایت از این ملت در محاصره، به میدان آمده اند و با حضور راهپیمایی و تظاهرات های چندین هزار نفری، خواستار اقدام بین المللی برای نجات مردم غزه و فلسطین شده اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر را رسوا کننده چهره منافقانه آنها و رفتار دوگانه آنها در مسایل بین المللی دانست و گفت: استکبار جهانی برای انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گروه تروریستی داعش را بعنوان دشمن اصلی مسلمین معرفی می کند.

وی، جایگزینی دشمن اصلی با دشمن فرعی را یکی از توطئه های مهم استکباری برشمرد و افزود:‌داعش، عدد و رقمی نیست، بنا به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، اسرائیل دشمن اصلی اسلام و مسلمین است.

سردار رضا محمدسلیمانی، مقاومت را تنها راه نجات قدس عزیز دانست و تأکید کرد: مقاومت، راهی است که حضرت امام راحل(ره)‌ترسیم کرد و در زمان دفاع مقدس نیز ، تصریح فرمود"راه قدس، از کربلا می گذرد" و امروز نیز مقام معظم رهبری، ادامه دهنده همان راه است و بر مقاومت مسلمانان در برابر زیاده خواهی های مستکبران تاکید می فرمایند.

انتهای پیام /خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۶:۰۴

7 Jan 2020