۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۱۶۸۷۳

آزمون اعطای مدرک به داوران قرآن در چهارمحال و بختياري برگزار شد

مسئول دارالقرآن کریم چهارمحال و بختياري از برگزاری آزمون اعطای مدرک به داوران قرآن در استان خبر داد.
آزمون اعطای مدرک به داوران قرآن در چهارمحال و بختياري برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز، مهدي پرتوي در حاشیه مراسم برگزاری آزمون اعطای مدرک به داروان قرآن اظهارکرد: در این آزمون ۱۹ نفر از داوران قرآن استان در رشته‌های وقف و ابتدا، صوت و لحن، حفظ و تجوید قرآن کریم شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه این اولین دوره است که طرح اعطای مدرک تخصصی به داوران مسابقات قرآن به صورت حضوری در چهارمحال و بختياري برگزار می‌شود، گفت: سوالات این آزمون از سازمان دارالقرآن کریم ارسال شده است.

مسئول دارالقرآن کریم چهارمحال و بختياري با اشاره به اینکه این آزمون در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شده است، عنوان کرد: شرکت‌کنندگانی که در مرحله نخست این آزمون پذیرش شوند به مرحله پایانی راه خواهند یافت.

وی ادامه داد: در اين مرحله آزمون شفاهی برای رشته حفظ نیز برگزار می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نتایج آزمون مرحله اول طرح اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن کریم کمتر از ۱۵ روز پس از برگزاری آزمون از طریق سايت تلاوت اعلام می شود.

پرتوي با بیان اینکه شرکت کنندگان برای راهیابی به مرحله نهايي باید نمره قبولی را در این آزمون کسب کنند، افزود: مرحله دوم این آزمون نيمه دوم شهرويور ماه برگزار مي شود و به پذيرفته شدگان مدرك تخصصي داوري قرآن كريم اختصاص مي يابد.

گفتني است آزمون اعطاي مدرك تخصصي به داوران قرآن استان چهارمحال و بختياري صبح شنبه هجدهم مرداد ماه سال جاري در محل سالن اجتماعات دارالقرآن الكريم استان برگزار شد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۱:۱۷

12 Jan 2020