۰
۱
plusresetminus
ساعت 9:20 دقیقه امروز هواپیمای مسیر تهران - طبس متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان‌ایر با حدود چهل سرنشین هنگام بلند شدن از انتهای باند فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست داد و در شمال جاده مخصوص کرج سقوط کرد.
سانحه در فرودگاه مهرآباد/ سقوط ایران ۱۴۰ سپاهان ایر با ۵۰ سرنشین در مسیر تهران - طبس/ اولین اظهارنظر رسمی درباره سانحه + عکس

به گزارش جهانبین نیوز، دقایقی پیش سانحه‌ای در فرودگاه مهرآباد رخ داد.

گفته می‌شود این هواپیما از نوع ایران 140 و متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان بوده و به مقصد طبس فرودگاه مهرآباد را ترک کرده است.

این هواپیما با 50 نفر سرنشین هنگام بلند شدن از باند فرودگاه مهرآباد در انتهای باند دچار مشکل شده و بر فراز شهرک آزادی دچار سانحه می‌شود.

 

محل وقوع سانحه

 

 

در این باره محمد ایلخانی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ساعت 9:20 دقیقه امروز هواپیمای مسیر تهران - طبس متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان‌ایر هنگام بلند شدن از انتهای باند فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست می‌دهد و در شمال جاده مخصوص کرج سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: در این هواپیما کرو پروازی شامل دو نفر خلبان، دو نفر مهماندار، دو نفر گروه فنی و دو نفر گارد امنیت پرواز بوده است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها بیان کرد: در این پرواز 34 مسافر بزرگسال، 3 نوزاد زیر دو سال و 3 کودک زیر 12 سال حضور داشتند.

ایلخانی بیان کرد: این هواپیما قطعاً سقوط داشته است و احتمال زنده ماندن مسافران آن کم است و شاید چندین نفر از این پرواز زنده مانده باشند.

 

 

* هواپیمای ایران‌140 از مسیر خود منحرف شده بود/سقوط روی درختان منطقه نظامی

علیرضا جهانگیریان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: هواپیمای مسافری ایران 140 متعلق به هواپیمایی سپاهان ساعت 9:20 دقیقه امروز از باند فرودگاه مهرآباد پرواز می‌کند.

 

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی سپاهان ایر، ایرلانی مسافری است بیان کرد: این هواپیما در 4 مایلی فرودگاه سقوط کرده است.

 

وی بیان کرد: ظاهراً این هواپیما پس از خروج از باند از مسیر خود منحرف شده است.

 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تعدادی از مسافران این پرواز جان باخته و تعدادی زخمی شده‌اند اظهار داشت: مسافران زخمی شده به بیمارستان اعزام شدند.

 

وی یادآور شد: این هواپیما به هیچ چیز روی زمین آسیب نزده است و هواپیما روی درختان یک منطقه نظامی سقوط کرده است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پس از بروز این سانحه بلافاصله تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری به محل حادثه اعزام شدند و اینجانب نیز هم اکنون بر سر صحنه سانحه حضور دارم.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اطلاع رسانی کنید لطفاً
به گزارش خبرگزاری فارس، 16 نفر از نمایندگان اصفهان ظهر امروز در اعتراض به اقدام وزیر نیرو در تعطیلی طرح پروژه آبرسانی استان اصفهان (گلاب 2) مقابل نهاد ریاست ‌جمهوری تجمع کرده بودند.

خواهشاً اطلاع رسانی کنید و اینقدر منفعل نباشید و دنبال باند و جناح نباشید خواهشاً.
مشکلات مردم محروم استان را منعکس کنید. ببینید اصفهانی ها چه کار می کنند.
مخاطب محترم بیشترین وفعالترین خبرهای آب استان را ما کرا کرده ایم لطفا درسایت جستجو بفرمایید!! درضمن ما مستقل هستیم وبه هیچ جناحی وابستگی نداریم

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۲:۱۴

18 Jan 2020