۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۱۶۸۵۲
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان:

خبرنگار وديعه الهي وجود خويش را وقف تعالي جامعه مي‌كند

خبرنگار هنرمندي است كه وديعه‌اي الهي وجود خود را وقف حركت به سوي قله‌هاي فضائل انساني و تعالي جامعه اسلامي با اطلاع‌رساني صحيح و به موقع مي‌نمايد.
خبرنگار وديعه الهي وجود خويش را وقف تعالي جامعه مي‌كند
به گزارش جهانبین نیوز، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري با تبريك روز خبرنگار به عرصه‌داران قلم و آگاهي بخشي جامعه گفت: علاقه و انگيزه و برخورداري از همت عالي باعث رونق و شكوفايي اثر خبرنگاران مي‌شود.

علي گرجي، ولايت‌مداری، ارزش‌مدار بودن و تيزهوشي را از ويژگي‌هاي برجسته خبرنگاران دانست و افزود: خبرنگاران از عزيزترين و زحمت‌كش‌ترين اقشار جامعه هستند و اگر باعث ترويج اميد و اعتماد به نفس در جامعه شوند نزد خداوند متعال اجر و پاداش ويژه‌اي خواهند داشت.

وی، خستگي‌ناپذيري و بردباري در مشكلات را از ويژگي‌هاي خبرنگاران استان برشمرد و تصريح كرد: مجموعه خبرنگاران استان با سلامت نفسي مثال‌زدني و دغدغه همواره پيگير مشكلات مردم هستند و در اطلاع‌رساني به آنان از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌كنند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان، خبر را روزنه علم الهی دانست و گفت: خبر حقايق جامعه را به زباني ملموس براي عموم مردم بيان مي‌كند.

وي در پايان با گرامي‌داشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی از زحمات و تلاش هاي خالصانه و مجدانه همه خبرنگاران عزيز و رسانه ملي در راستاي انعكاس اخبار مراسم انقلاب اسلامي قدرداني کرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۰۶

11 Jan 2020