۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۱۶۸۳۰
امام جمعه بن:

توجه به وحدت و پرهيز از تفرقه از درس‏ هاى بزرگ تحولات اخير در غزه است

توجه به وحدت و پرهيز از تفرقه از درس‏ هاى بزرگ تحولات اخير در غزه است. بدون ‏ترديد فقط در سايه وحدت و انسجام مى‏ توان بر رژيم غاصب صهيونيستى فائق آمد و در مقابل ظلم‏ هاى آشكار آن ايستاد.
توجه به وحدت و پرهيز از تفرقه از درس‏ هاى بزرگ تحولات اخير در غزه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، امام جمعه شهرستان بن در خطبه اول نماز جمعه اين هفته ضمن دعوت مردم به تقواي الهي و معرفي سوره تغابن گفت: اين سوره به اوصاف و ويژگي هاي روز قيامت و دو گروه مومنان و گروه مغبون و معذب به عذاب الهي مي پردازد.

وي افزود : اين سوره يکي از مسبحات است و با تسبيح آسمان ها و زمين شروع شده است. اين تسبيح تسبيحي است که ما آدميان قادر به شنيدن و درک آن نيستيم، نظر ديگري که راجع به اين تسبيح وجود دارد اين است که وجود همه مخلوقات دلالت بر تسبيح و منزه بودن خداست .

غضنفري گفت: درادامه اين سوره اشاره شده است که خداوند کسي است که شما را خلق کرد و شما بايد او را تسبيح گوييد ؛ با اين حال برخي از شما کافر و برخي مومن گشته ايد .

وي افزود: مقدم شدن کافر بر مومن برخلاف آيات ديگر به اين دليل است که اقتضاي آفرينش اين است که انسان ها مومن باشند ولي اين اتفاق نيفتاد.

امام جمعه بن به حضور رئيس جمهور در استان و نماينده وي ،وزير فرهنگ وارشاد ،درشهرستان بن اشاره کرد وگفت : ثمره اين حضور تامين اعتبار جهت تکميل و افتتاح پروژه هاي نيمه تمام در شهرستان بن خواهد بود.

وي افزود: پروژه هاي نيمه تمام شهرستان شامل بهره برداري استخرشناي شهربن ،طرح طوباي ۲ ،مرکز درمان بستر، سالن ورزشي بارده ،يان چشمه و وردنجان ،کمپ قايقراني، بهسازي روستاها وجاده هاي روستايي و پروژه انتقال آب بن - بروجن جهت تامين آب شرب از خود اين شهرستان تا بروجن ، جاده چهارخطه بن -شهرکرد،فاضلاب و اشتغال زايي است.


امام جمعه بن با اشاره به روز خبرنگار گفت: شوراى فرهنگ عمومى كشور به پاس قدردانى از مقام والاى شهيد محمود صارمى، هفدهم مرداد هر سال را به‏ نام روز خبرنگار نامگذارى نمود تا ضمن گراميداشت ياد و نام همه شهداى عرصه اطلاع ‏رسانى كشور، فرصتى براى يادآورى رسالت خطير خبرنگارى و قدردانى از زحمات آنان فراهم شود.

وي افزود: مهمترين رسالت خبرنگار حفظ و حراست از دستاودهاي انقلاب اسلامي است.

امام جمعه شهرستان بن به جنايت غزه پرداخت وگفت :در يك ماه گذشته مردم جهان يكى از فجيع‏ترين جنايات عليه بشريت را در نوار غزه شاهد بودند.

غضنفري افزود: توجه به وحدت و پرهيز از تفرقه از درس ‏هاى بزرگ تحولات اخير در غزه است. بدون ‏ترديد فقط در سايه وحدت و انسجام مى‏توان بر رژيم غاصب صهيونيستى فائق آمد و در مقابل ظلم‏هاى آشكار آن ايستاد.

غضنفري تصريح کرد: تلخى ماجرا وقتى زيادتر مى‏شود كه بدانيم اين مردم مظلوم، صاحبان اصلى كل اين سرزمينى هستند كه امروزه اسرائيل غاصب ناميده مى‏ شود و به‏ وسيله صهيونيست‏ هاى مهاجر اشغال شده است.

امام جمعه بن در پايان اظهار کرد: جنايات اسرائيل عليه مردم غزه را بايد به حساب كشورهاى حامى رژيم اشغالگر قدس و در رأس آن‏ها آمريكا گذاشت. ما آمريكا را شريك اين جنايت مى ‏دانيم زيرا هيئت حاكمه و صاحبان قدرت و ثروت در واشنگتن، با صهيونيست‏ هاى حاكم بر اسرائيل، كاملاً متحد و يكى هستند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۹:۰۳

13 Feb 2020