۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۱۶۷۶۷
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع مردم اردل:

دولت به دنبال حاشیه سازی نیست /منابع آبی باید همانند منابع نفتی مدیریت شود

دولت تدبیر و امید به دنبال حاشیه سازی نیست و تمام هدفش خدمت به مردم و رفع محرومیت در جامعه است.
دولت به دنبال حاشیه سازی نیست /منابع آبی باید همانند منابع نفتی مدیریت شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، علی ربیعی عصر امروز در جمع مردم شهرستان اردل با اشاره به سفر هیئت دولت به استان چهارمحال وبختیاری گفت: ما برای خدمت به مردم این خطه در اینجا حاضر شده‌‌ایم و امیدواریم بتوانیم محرومیت‌های مردم این منطقه را از بین ببریم.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های دولت درک واقعیت‌های جامعه است و این از خصلت‌های دولت اعتدال‌محور است.

ربیعی با اشاره به کنترل تورم طی سال جاری اظهار داشت: خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته وضعیت کنترل تورم در کشور بهتر شده است.

این مقام مسئول با اشاره به طرح بیمه درمانی همگانی گفت:‌ امیدواریم در این زمینه که اقدامی بزرگ برای کشور بود، بتوانیم آثار آن را در سلامت جامعه احساس کنیم.

ربیعی با بیان اینکه نمی‌خواهیم صورت مسئله مشکلات مردم را پاک کنیم، گفت: دولت تدبیر و امید رنج محرومیت‌های مردم این شهر و استان را درک می‌کند و امیدواریم در ادامه شیرینی تدبیر و امید این دولت را مردم احساس کنند.

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه در خصوص درخواستهای مهم امام جمعه، فرماندار و مردم شهرستان اردل از دولت یازدهم که شامل احداث سد بهشت آباد، تکمیل جاده گورمیزه، تونل دشتک، شهرک صنعتی، تامین آب شرب روستاهای کم آب، اتمام پروژه استخر شنا، احداث مصلی امام خمینی (ره) است اظهار کرد: پیگیری و انجام مطالبات مردم وظیفه دولت است و من مطالبات شما را به رییس جمهور محترم ارجاع داده تا هرچه زودتر نسبت به انجام آنها اقدام شود.

ربیعی در پایان در خصوص احداث سد بهشت آباد که شعار مکرر مردم بوده است اظهار کرد: خواسته مردم برای احداث سد بهشت آباد صحیح است اما بایستی با مدیریت و کارشناسی انجام گیرد و منابع آبی همانند منابع نفتی مدیریت شود زیرا استفاده بهینه آب در توسعه کشور بسیار مهم و یکی از تلاشهای جدی دولت تدبیر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۷:۵۸

29 Dec 2019