۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۱۶۷۵۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

در تعطیلات عید فطر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به استان سفر کردند

کمبود آب شرب و صنعت، خشکسالی، عدم اجرای پروژه های نیمه تمام غیر استاندارد و حادثه خیز بودن جاده های روستایی و محور های اصلی از جمله مشکلات این استان است.
در تعطیلات عید فطر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به استان سفر کردند
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر قاسم سلیمانی قبل از سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم چهارمحال وبختیاری در شهرکرد با خیر مقدم سفر ریاست جمهوری به استان اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های عظیمی دارد و همسایگی با دو قطب صنعت و کشاورزی و انرژی یعنی اصفهان و خوزستان از جمله این ظرفیت هاست.

سلیمانی بیان داشت: پل ریلی و راه آهن می تواند با کوتاه کردن ۴۵۰۰ کیلومتر از مسیر و با کاهش هزینه ها در حمل و نقل، پیشگیری از استهلاک سرمایه ها و کاهش حوادث موجب رونق استان شود.

وی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری علاوه بر تاریخ و فرهنگ و هنر غنی با داشتن کوههای مرتفع، لاله های واژگون و جنگل های انبوه و آب های خروشان از قطب های مهم گردشگری کشور است.

سلیمانی افزود: در تعطیلات عید فطر بیش از ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به این استان سفر کردند و این ظرفیت گردشگری استان است.

وی با اشاره به توانمندی های استان گفت: چهارمحال و بختیاری از پیشتازان تولید آب های معدنی، شهرکهای آب ،ماهیان سردآبی و کشاورزی است.

استاندار اذعان داشت: وجود ۵۲ هزار دانشجو و ۱۲۰۰ طلبه و روحانی با توجه به جمعیت کم این استان نشان از فرهنگ غنی این مردم است.

وی اظهار داشت: با وجود همه این توانمندی ها، عدم سرمایه گذاری، کمبود آب شرب و صنعت، خشکسالی، عدم اجرای پروژه های نیمه تمام غیر استاندارد و حادثه خیز بودن جاده های روستایی و محور های اصلی از جمله مشکلات این استان است که امید است با برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت دولت تدبیر و امید حل شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۰۱

18 Jan 2020