۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۱۶۵۴۲
نتیجه یک نظرسنجی از مخاطبان «جهان»

تفکیک محیط کار آقایان و بانوان؛ آری یا نه؟

دگرگونی فاحش وضعیت پوشش در اماکن عمومی و رفتارهای نابهنجار میان برخی زنان و مردان حقوق بگیر دولت در محیط های اداری و در نتیجه ناامنی روانی در محیط کار، عطش جامعه را برای عمل متناسب و تأثیرگذار در جهت مقابله با این شرایط روز افزون کرده است.
تفکیک محیط کار آقایان و بانوان؛ آری یا نه؟
به گزارش جهانبین نیوز، «آیا با تفکیک محیط کار آقایان و بانوان برای راحتی و حفظ کرامت کارکنان موافقید؟» این سؤال جهان نیوز از مخاطبانش بود تا در اوج حملات به اقدام مثبت در یکی از پر رفت و آمد ترین ادارات کشور در این رابطه، همه بدانند نظر اکثریت مخاطبان چیست.

چهار گزینه برای پاسخ در نظر گرفته شد:

* بله به شیوه درستی اجرا شود
* خیر موافق نیستم
* حتما مختلط باشد
* نظری ندارم

اکثریت مخاطبان به میزان ۷۳.۶ درصد از کل آراء با انتخاب اولین گزینه، ضمن موافق خود با این طرح بر اجرای درست آن به دور از هرگونه اقدامات افراطی و تفریطی تأکید کرده اند.

اما ۱۹ درصد از شرکت کنندگان با اجرای این طرح مخالفت کرده و فقط ۴.۶ درصد بر مختلط بودن فضاهای اداری اصرار ورزیده اند. ۲.۹ درصد از رأی دهندگان نیز در این باره نظری نداشته اند.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000372/nf00372318-1.jpg

دگرگونی فاحش وضعیت پوشش در اماکن عمومی و رفتارهای نابهنجار میان برخی زنان و مردان حقوق بگیر دولت در محیط های اداری و در نتیجه ناامنی روانی در محیط کار، عطش جامعه را برای عمل متناسب و تأثیرگذار در جهت مقابله با این شرایط روز افزون کرده است. شهرداری تهران اما در اقدامی به جا، پس از بررسی های کارشناسی اقدام به تفکیک محیط های کاری میان زنان و مردان همکاری نمود که کار مشابه با یکدیگر دارند. در این شرایط هم بانوان در کنار یکدیگر با آرامش بیشتر به کار روزانه می پردازند، هم آقایان.

اما پس از این اقدام هجمه سنگین رسانه های خاص، رنگ سیاسی نیز به خود گرفت و به جای استفاده از طرح "سالم سازی محیط کار" واژه های تکراری نظیر اقدام برای "تفکیک جنسیتی" در تیترها نشست.

بی شک بهترین قضاوت در این باره را باید از مردم شنید.

این اقدام اما وقتی نتیجه بخش خواهد بود که در سایر ادارات دولتی مورد توجه قرار گرفته به الگویی اسلامی برای روابط صحیح در عین حال سالم زن و مرد بدون افراط و تفریط در سطح جامعه تبدیل شود.
مرجع : جهان نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۰:۴۹

6 Jan 2020