۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۱۶۴۴۰
دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مضحک است که آمریکا علی رغم ادعای کدخدایی جهان نتواند به طور مستقل تصمیم گیری کند

چقدر مضحک است که آمریکا علی رغم ادعای کدخدایی جهان نتواند به طور مستقل تصمیم گیری کند و باید الزاماً وفق مراد صهیونیست هایی که صاحب کمپانی ها و شرکت های بزرگ اقتصادی هستند و تعداد آن ها بیش از چند صد نفر نیست،حرکت نماید.
مضحک است که آمریکا علی رغم ادعای کدخدایی جهان نتواند به طور مستقل تصمیم گیری کند
به گزارش جهانبین نیوز، مراد کاظمی در پایان جلسه هفتگی شورای جوانان به مناسبت روز قدس گفت : امروز ملت های دنیا بیدار شده اند آن ها بخوبی با اهداف و نیات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ، انگلیس و اسرائیل غاصب آشنا هستند. برگزاری تجمعات گوناگون در کشورهای مختلف نشان از ظهور نوعی آگاهی جمعی در میان مردم جهان است.

وی افزود: اندیشه قوم برگزیده که صهیونیست ها در سر می پرورانند و ریشه تاریخی دارد جنایت آفرین است چرا که همواره تهاجمات، توسعه طلبی ها و سلطه گری ها را مقدس وانمود می کند. اندیشه قوم برگزیده از نظر مذهبی نیز به طریق اولی غیر قابل تحمل است زیرا هر جا که برگزیدگان باشند، طرد شدگان هم هستند.

کاظمی گفت: تجاوز رژیم خونخوار صهیونیستی به باریکه غزه در حالی وارد هفدهمین روز خود گردید ، که این وحشی گری موجب به خاک و خون کشیدن هزاران شهروند بی دفاع فلسطینی(صدها شهید-هزاران مجروح و ده ها هزار نفر آواره)شده است.

دبیر موتله اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: آمریکا و سایر اعضای شورای امنیت بدانند که مسئولیت حقوقی برای پایان دادن این جنایات به عهده آن هاست و چنانچه مثل همیشه با رژیم اشغالگر قدس همراهی کنند باید نسبت به تبعات این حملات بی رحمانه و قتل عام ، در برابر افکار عمومی جهان پاسخگو باشند.

مرادی ادامه داد: برای سازمان های عریض و طویل بین المللی که خود را داعیه دار حقوق بشر معرفی می کنند بسیار شرم آور است که حداقل اراده ای برای توقف این فاجعه انسانی ندارند البته خدا را شاکریم که رزمندگان مقاومت علی رغم همه مظلومیت های مزبور توانستند گنبد آهنین را پاره پاره کنند و خواب را از چشم صهیونیست ها بگیرند به طوری که ناگزیر به پذیرش آتش بس شده اند ولی این بار هم مقاومت پذیرش آتش بس را مشروط اعلام کرده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خاطر نشان کرد: موضوعی که بر همگان عیان شده، وابستگی محض کشورهای به ظاهر ابر قدرت غربی و در رأس آنها آمریکا، به « صهیونیست » می باشد. چقدر مضحک است که آمریکا علی رغم ادعای کدخدایی جهان نتواند به طور مستقل تصمیم گیری کند و باید الزاماً وفق مراد صهیونیست هایی که صاحب کمپانی ها و شرکت های بزرگ اقتصادی هستند و تعداد آن ها بیش از چند صد نفر نیست،حرکت نماید. حتّی انتخاب رییس جمهور آمریکا بدون تایید آنها ممکن نخواهد بود .

کاظمی با محکوم نمودن رژیم نامشروع اسرائیل و سازمان های بین المللی به اصطلاح حقوق بشری که صرفاً در اختیار چند کشور جنایتکار قرار دارند اظهار داشت: امید است عموم مسلمانان با تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و با وحدت و انسجام از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف به مقتضای شرایط خود حمایت کنند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

زارعیان
جدیدترین رتبه بندی سایت های چهارمحال بختیاری 2 مرداد 93
http://www.zagweb.ir/?p=21544

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۸:۰۱

27 Dec 2019