۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۱۶۱۴۳

قرارگاه پليس راه چهارمحال و بختیاری مرداد ماه امسال بهره‌‏برداری می شود

مديركل حمل و نقل وپايانه هاي چهارمحال و بختياري از پيشرفت فيزيكي ۸۰ درصدي ساخت قرارگاه پليس راه استان چهارمحال و بختياري خبر داد.
قرارگاه پليس راه چهارمحال و بختیاری مرداد ماه امسال بهره‌‏برداری می شود
به گزارش جهانبین نیوز، فريبرز كرمي  اظهار کرد: با توجه عدم برخورداري قرارگاه پليس راه استان از موقعيت مكاني و فيزيكي مناسب با پيگيري‌هاي اين اداره كل و خريداري زميني به مساحت ۴۰۰۰مترمربع، شروع عمليات احداث ساختمان قرارگاه پليس راه استان با زير بناي ۹۰۰ مترمربع جنب ساختمان مديريت بحران استان در منطقه منظريه شهرستان شهركرد از ابتداي سال جاري آغاز شد.

وی با اشاره به تخصيص اعتباري بالغ بر ۲۰ميليارد ريالي جهت احداث اين قرارگاه، گفت: اين مبلغ از محل اعتبارات سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور اختصاص يافته است كه علاوه بر احداث ساختمان و فضاي فيزيكي (پاركينگ، فضاي سبز و غيره ) شامل تجهيزات و لوازم مورد نياز نيز مي باشد كه پس از اتمام اين مراحل جهت بهره برداري در اختيار پليس راه استان قرار مي گيرد.

مديركل حمل ونقل وپايانه هاي چهارمحال و بختياري با اشاره به موعد اتمام اين پروژه گفت: زمان مقرر براي پايان عمليات ساخت اين قرارگاه د يماه سال جاري است اما با توجه به سرعت پيشرفت عمليات ساخت وساز، پنج ماه زودتر از مدت زمان بندي شده و حداكثر تا پايان مرداد ماه سال جاري به اتمام و بهره برداري می رسد.

کرمی با بیان اینکه هم اكنون در استان ۵ پاسگاه پليس راه در محورهاي مواصلاتي مختلف عمليات تردد را كنترل مي‌کنند، افزود: كليه تجهيزات مورد نيازشان از طريق اداره كل حمل ونقل وپايانه هاي استان تامين مي شود.

وی اطرنشان کرد: در حال حاضر ساختمان قرارگاه پليس راه استان به صورت اجاره‌اي در يكي از خيابانهاي مركز شهركرد مستقر مي باشد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۲:۳۹

29 Dec 2019