۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۱۵۹۵۰
طی احکامی انجام گرفت؛

انتصاب دو بخشدار در شهرستان فارسان

در حکمی پریسا مالکی به عنوان بخشدار مرکزی فارسان و حسین حیدری به عنوان بخشدار باباحیدر منصوب شدند.
انتصاب دو بخشدار در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، استاندار چهارمحال وبختیاری در حکمی دومین بخشدار زن استان را در بخش مرکزی شهرستان فارسان منصوب کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در حکمی پریسا مالکی را به عنوان بخشدار بخش مرکزی شهرستان فارسان منصوب کرد.

در حکم این بانوی بخشدار چنین عنوان شده است: سرکار خانم پریسا مالک با عنایت به مراتب تعهد و تجارب شما، به موجب این حکم به عنوان بخشدار بخش مرکزی از توابع شهرستان فارسان منصوب می‌کنم.

در ادامه حکم استاندار چهارمحال وبختیاری آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عجج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتخاذ تدابیر شایسته دراعمال سیاست های دولت تدبیر و امید موفق باشد.

پریسا مالکی پیش از این کارشناس امور بانوان و امور بخشداری فرمانداری فارسان در حدود ۱۵ سال بوده است.

در ادامه حسین حیدری به عنوان بخشدار بخش باباحیدر منصوب و از زحمات شکر خدا باقری قدر دانی شد آقای حیدری پیش از این در استانداری مشغول به خدمت بود.

در این مراسم معاون سياسي امنيتي استانداردر معارفه بخشدار جديد باباحيدر گفت: نگاه دولت تدبير و اميد توجه به نظام جامع تامين اجتماعي ونظام جامع سلامت است.

خدابخش مرادی، مشاركت مردم درحوزه هاي مختلف خصوصا حوزه سياسي را ازسياست‌هاي دولت دانست و افزود: این مهم می‌تواند کمک زیادی به دولت کند.

وی، در نظر گرفتن مبلغ ۱۳ميليارد ريال اعتبار از اعتبارات تملك دارائي استان به بخش باباحيدر را توجه دولت به توزيع عدالت‌‌محورانه اعتبارات دانست و گفت: تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام و ارتقاء سطح و سقف ميزان اشتغال در واحدهاي توليدي از سياست هاي دولت در ايجاد عدالت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۰:۱۸

28 Dec 2019