۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۱۵۹۳۳

عطر و بوی ماه مبارک رمضان در پارک تهلیجان شهرکرد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد از برگزاری نمازهای جماعت مغرب و عشا، برگزاری نشست های پرسش و پاسخ به شبهات دینی در موضوعات سبک زندگی و برنامه های متنوع فرهنگی در پارک تهلیجان شهرکرد خبر داد.
عطر و بوی ماه مبارک رمضان در پارک تهلیجان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، مهران مرادی در گفت و گو با خبرنگار بام ایران خبر گفت: یکی از فضاهایی که در این روزها برای تفریح و استفاده از فضای سبز مورد استقبال مردم است پارک های سطح شهر است که اوقات فراغت و با هم بودن خانواده ها را رقم می زند.

مرادی افزود: از آنجا که پارک تهلیجان شهرکرد حضور بیشتر مردم و خانواده ها را در بر می گیرد بسیج برای بهره گیری خانواده ها از فضای معنوی ماه مبارک رمضان فضا را فراهم نموده و اقداماتی درز این زمینه انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: برگزاری نمازهای جماعت مغرب و عشا، برگزاری نشست های پرسش و پاسخ به شبهات دینی در موضوعات سبک زندگی و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و تعمیق معنویت از جمله این اقدامات است.

مرادی، ایجاد فضای ارزشی و انقلابی در این اماکن تفریحی و سیاحتی، معرفی الگوهای جذاب ارزشی به جای سرگرمی های کاذب، غنی سازی برنامه های فرهنگی این اماکن تفریحی، سیاحتی و گردشگری و تاثیرگذاری بر فضای ارزشی و ایجاد محیطی سالم را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در راستای ایجاد و راه اندازی کانونهای گردشگری در مکانهای تفریحی باید مسئولین شهرستانی و استانی به ویژه شهرداری ها و خصوصاً شهرداری شهرکرد اهتمام و همکاری بیشتری داشته باشند.

مرادی اهتمام به این حرکتهای فرهنگی را راهکاری برای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن یک جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی را علیه ما شروع کرده و لازمه فائق امدن در این جنگ دشمن همانند هشت سال دفاع مقدس پشتیبانی و عزم مردم و حضور به موقع مسئولین می باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۴:۲۰

16 Jan 2020