۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۵۹۰۴

نمایشگاه قرآنی "خانه دوست" در شهرکرد گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای قرآنی با عنوان "خانه دوست" در شهرکرد به مدت 10 روز برای بازدید عموم دایر شد.
نمایشگاه قرآنی "خانه دوست" در شهرکرد گشایش یافت
به گزارش جهانبین نیوز، جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در این آیین اظهار داشت: این نمایشگاه دارای بخش های مختلف از جمله قرآن و هنرهای تجسمی، قرآن رسانه های دیجیتال، قرآن و حجاب، قرآن و کودک، شعر، کتب مذهبی، نرم های قرآنی و اسلامی است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در غرفه هایی به دستاوردهای قرآنی زندانیان شهرکرد با هنر منبت کاری،غرفه ی عفاف و حجاب،بررسی آیین های نوظهور،غرفه ی آموزش قرآن به کودکان ،غرفه ی کتاب های دینی با مشارکت تشکل های قرآنی مردمی استان برای بازدید علاقه مندان در ماه مبارک رمضان دایر شده است.

کارگران تصریح کرد: این نمایشگاه نیز با محور قرار دادن برنامه های آموزشی و ترویجی و استقرار غرفه های متنوع به مدت ده روز فعال خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان این که ماه مبارک رمضان بهار قرآن است که باید توجه خاصی نسبت به این کتاب نورانی در برنامه های زندگی خود داشته باشیم، گفت: باید از فرصت طلایی ماه مبارک رمضان در راستای ترویج بیشتر این کتاب آسمانی استفاده کنیم.

کارگران با اشاره به این که قرآن بهترین هدایت کننده جامعه بشری است که باید از آن در برنامه های زندگی خود به نحو شایسته ای استفاده کنیم، تصریح کرد: عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی باید در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوی سعادت هدایت کند.

وی ادامه داد: قرآن کریم راهگشای زندگی انسان‌ها در همه مکان‌ها و زمان‌ها است که می تواند انسان را به بالاترین مراتب و درجات رهنمون کند و زمینه ساز والایی در راستای سعادت و رستگاری انسان باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که قرآن نوری است که انسان باید بهره کافی را از آن ببرد، گفت: این کتاب آسمانی باید زمینه ای برای تهذیب نفس و تکامل معنوی در انسان باشد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۵:۵۳

3 Jan 2020