۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۱۵۸۹۱

انیمیشن جام جهانی 2014 در شهرکرد نقد و بررسی شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد از برگزاری نشست تخصصی نقد و بررسی انیمیشن جام جهانی 2014 در شهرکرد خبر داد.
انیمیشن جام جهانی 2014 در شهرکرد نقد و بررسی شد
به گزارش جهانبین نیوز، سهراب علیرضایی اظهار کرد: انیمیشن جام جهانی برزیل محصول ۲۰۱۴ این کشور است که در آن بازیکنان بزرگ فوتبال جهان از جمله رونالدو، مسی، ابراهمیویچ، نیمار، ون رونی، سووارز، بوفان، اینیستا و بازیکنان ستاره تیم های جام بیستم حضور دارند.

وی گفت: این انیمیشن در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد در میدان ابوریحان میرآباد مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

علیرضایی تصریح کرد: نقد و بررسی فیلم های کوتاه انیمیشن برتر ایران و جهان دوشنبه هر هفته از سوی انجمن فیلم کوتاه شهرکرد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع مهر شهرکرد برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد افزود: جلسات نقد انیمیشن برتر ایران و جهان به مدت چهار سال است هر هفته در شهرکرد برگزار می شود و نام این شهر به واسطه برگزاری نشست های مستمر جلسات نقد، اکنون در بین اهالی منتقدان سینما جا افتاده است.

علیرضایی ادامه داد: نقد تخصصی انیمیشن نخستین بار در کشور در شهرکرد آغاز شد که ابتدا با ابتکار سجاد میرزاییان دهکردی و داریوش نیکبخت از سوی انجمن فیلم کوتاه شهرکرد پا گرفت و سپس هنرمندان دیگر چهارمحال و بختیاری از جمله لیلا وفادار، مهشید موسویان، صادق عبداللهی، سعید کامکار، محسن باقری دستگردی، صادق رییسی دزکی، جواد شفیعی، حامد اصغرزاده، بهنام باباییان، مجید ابراهیمیان، طاهره سلیمانی دهکردی، ناصر فوقانی و حسن اعتدالی تداوم یافت.

گفتنی است، نشست های تخصصی نقد و بررسی انیمیشن برتر ایران و جهان در شهرکرد باعث شد برای نخستین بار نشست های نقد و بررسی آثار جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در شهرکرد نیز برگزار شود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

یاسر قلی نژاد
چه دنیایی؟ !!

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۹:۲۱

2 Jan 2020