۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۱۵۸۷۳

برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان در مجتمع تفریحی گرداب بن

برپايي نماز جماعت مغرب و عشا، استفاده از کارشناسان مجرب و برپايي نمايشگاه اصلاح سبک زندگي و آسيب هاي ماهواره برنامه هایی هستند که در ماه رمضان در مجتمع تفریحی گرداب بن برگزار می شود.
برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان در مجتمع تفریحی گرداب بن
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از زنگ خبر، سيد اصغر موسوي دبير اجرايي ستاد امر به معروف و نهي از منکر شهرستان بن اظهار کرد: در راستاي ترويج فرهنگ نماز و نمازخواني، نماز جماعت مغرب و عشاء، در ماه مبارک رمضان همه روزه در ضلع جنوبي مجتمع گردشگري گرداب بن توسط ستاد احيا امر به معروف ونهي از منکر شهرستان بن برگزار مي گردد.

وی افزود: از جمله اقدامات فرهنگي انجام شده در اين راستا، برپايي نماز جماعت مغرب و عشا، استفاده از کارشناسان مجرب و برپايي نمايشگاه اصلاح سبک زندگي و آسيب هاي ماهواره است.

دبیر اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بن افزود: ماه مبارک رمضان ماهي است که هم در بعد مادي و هم در بعد معنوي، ‏سبک صحيح زندگي اسلامي را به ما انسان‌ها تعليم مي‌دهد و در حقيقت ماه رمضان يک دوره آموزشي است که مسلمانان سبک زندگي ‏معنوي و مادي را فرا گيرند‎.

وي در پايان با تاکيد بر اينکه بايد حرمت ماه رمضان نگه داشته شود، افزود: روزه‌خواري در ملاعام تبليغ منکر است و بايد با اين مسئله برخورد شده و افراد خاطي را با زباني نرم به نگه داشتن حرمت ماه رمضان دعوت کرد.

گفتني است، گرداب بن در ۲۳ كيلومتري شهركرد مركز استان چهارمحال و بختياري در كنار كوهي واقع شده كه از زير كوه آب جاری می شود و آب خروجی گردابي تشكيل داده كه مورد استفاده كشاورزان قرار مي گيرد و يك مجتمع تفريحي ايجاد شده كه سالانه گردشگران زيادي را از استان هاي مختلف كشور به اين منطقه جذب مي كند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۸:۱۴

29 Dec 2019