۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۵۸۷۲

داعش کمتر از آن است که تهدیدی برای شیعیان به حساب بیاید

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت: داعش در حدی نیست که بتواند تهدیدی برای ملت ایران باشد.
داعش کمتر از آن است که تهدیدی برای شیعیان به حساب بیاید
حجت الاسلام ابراهیم دهقان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با شاره به حوادث اخیر که در عراق از سوی گروه افراطی داعش اتفاق می افتد افزود: این گروه افراطی در اصل از سوی آمریکا حمایت می شوند و با نام دین بر علیه دین و تشیع برنامه ریزی می کنند.

دهقان با بیان این سخن مقام معظم رهبری خطاب به کشورهای عربی که فرمودند: " بلاشک این دیدگاه افراطی روزی دامن خودتان را خواهد گرفت" ، اظهار کرد: امروز کار به جایی رسیده که همان افرادی که از سوی عربستان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس حمایت می شدند  خودشان را تهدید می کنند.

وی هدف این گروه تکفیری را انتقام از تشیع و اختلاف انداختن بین حکومت یک دست شیعه برشمرد و اظهار کرد: این گروهک که از طرف رژیم خونخوار صهیونیستی تغذیه می شود در پی به جان هم انداختن مسلمانان است ولی بحمدلله با وجود ولی امر مسلمین جهان - حضرت آیت الله خامنه ای - هرگز موفق به این کار نمی شوند.

نمایندگی دفتر ولی فقیه در جهاد با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در مورد این موضوع که این ها دشمنان اصلی ما نیستند تصریح کرد: آمریکا، غرب و اسرائیل هر روز با شگرد های مختلف یک گروه را علم کرده و به جان مسلمانان می اندازند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۶:۴۴

14 Feb 2020