۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۱۵۸۵۷

وهابیت و داعش زائیده بلافصل صهیونیسم‌اند

وهابیت و داعش زائیده نامشروع یک تفکر صهیونیستی، انگلیسی است که ریشه اصلی آن‌ها به حدود سه قرن پیش باز می‌گردد.
وهابیت و داعش زائیده بلافصل صهیونیسم‌اند
به گزارش جهانبین نیوز، زمانی که استعمار پیر طبق خصایص ذاتی خود تفرقه بنداز و حکومت کن را در بین مسلمانان طرح ریزی می کرد که یکی از آن موضوعات تخم ریزی و پرورش فرقه نوظهور و ضاله وهابیت بود با توجه به اینکه در آن زمان تشیع در حال گسترش بود و جهت جلوگیری و مقابله با تفکر اسلامی، شیعی با ماموریت مستمر همفر جاسوس انگلیسی که به مدت ۳۰ سال در قلمرو عثمانی ماموریت می یابد تا فرقه جدیدی را در مقابل شیعیان طراحی و راه اندازی نماید با بررسی و کنکاش در نهایت با محمدبن عبدالوهاب آشنا می شود و با خلق و خوی تعصبی و قدرت طلبی که در او می بیند سرانجام موفق می شود پایه گذاری و تاسیس این فرقه را توسط وی تشکیل دهد.

که کلیات این ماموریت در قالب خاطرات مستر همفر خود همفر به چاپ رسانده است.

و بعد از این فرقه ضاله دست به اقدامات خبیثانه ای زده است که منجر به محدودیت ها، مزاحمت ها و به شهادت رساندن بسیاری از شیعیان به دست این ها بوده است.

و حتی تخریب بارگاه ائمه علیهم السلام در بقیع و هزاران جنایات دیگر که در این یادداشت مجال پرداختن به آنها نیست.

اما گروه های وهابی و القاعده به رغم ادعای ضد صهیونیستی خود تاکنون هیچ عملیاتی بر علیه اسرائیل انجام نداده اند که با بررسی و کنکاش بیشتر به صهیونیستی بودن این گروه نزدیکتر می شویم.

در کتاب "خاندان سعودی" را بشناسیم و ترجمه فارسی گزیده ای از کتاب "تاریخ آل سعود" در مورد محمدبن عبدالوهاب موسس فرقه وهابیت چنین آمده است:

پدر بزرگ محمدبن عبدالوهاب یک یهودی به نام سلیمان قره قوزی بوده که از ترکیه به حجاز مهاجرت کرده بود همچنین درمورد خاندان سعودی که نزدیک به سه قرن از تشکیل دولتهایشان می گذرد و همچنان حکمرانی می کنند می خوانیم نام جد یهودی خاندان آل سعود که خود را به مسلمانی زده مردخامی بن ابراهیم بن موسی از یهودیان بصره بوده است.

برخی از گزارش ها به هم تبار بودن الیاس بن مقرن الیاهو حاخام یهودیان نجران با شاه سعودی هم عصر او عبدالعزیزبن عبدالرحمن اشاره می کنند.

بر اساس این گزارش ها نسل شاهان آل سعود و این حاخام یهودی به مقرن پسر مردخامی می رسد و در نتیجه ریشه آل سعود یهودی صهیونیستی می باشد که هم اکنون دایه دار خادمین الشرفین شده اند.

و با تقویت، پرورش و آموزش فرقه ضاله وهابیت قصد به انحراف کشیدن کمل اسلام ناب شده اند و تمام قرائن و شواهد و سکنات آنهاموید این ادعاهاست و می توان چنین گفت داعش، القاعده، وهابیت زائیده صهیونیست است و فرماش گهربار امام خامنه ای مبنی بر اینکه اینها( داعش و تکفیری ها) یک گروه نادان و جاهل و اغفال شده هستند و دست های پشت صحنه و گردانندگان آنها را باید شناخت، عینیت می بخشد و باید برای مبارزه با وهابیت و داعش پشت صحنه این جریان را شناخت و با آن مقابله کرد.

موسی انصاری- کارشناس ارشد علوم سیاسی
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۵:۵۲

8 Jan 2020