۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۱۵۸۱۸

راهکارهای ترویج نماز به صورت مشارکتی پیگیری می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ارتباط با موسسات قرآن و کانون های فرهنگی هنری مساجد از بررسی راهکارهای علمی ترویج نماز به صورت مشارکتی خبر داد.
راهکارهای ترویج نماز به صورت مشارکتی پیگیری می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، جواد کارگران اظهار کرد: برقراری ارتباط با دیگر نهادهای فرهنگی برای ارائه فعالیت های اداره کل و اجرایی شدن بخشی از طرح‌های اداره کل در سایر ادارات و اجرای فعالیت های عمومی با دعوت از کارشناسان ویژه نماز برای ترویج فرهنگ نماز از طریق رسانه ها از مهمترین فعالیت های فرهنگی این اداره کل در جهت گسترش اقامه نماز است.

وی، تهیه نسخه‌های متعدد برای ترویج فرهنگ نماز در بین مردم، تشکیل جلسات و نشست های علمی و تخصصی در خصوص نماز برای بررسی راهکارهای عملی ترویج نماز و تهیه جدول زمان بندی دفاع از طرح های گسترش نماز از سوی موسسات و کانون های مساجد را مورد تاکید قرار داد.

کارگران تاکید کرد: اگر کارها بر مبنای جلب رضایت خداوند و خلوص نیت انجام شود تاثیرگذاری آن تضمین می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خو به اهدای مفاتیح و قرآن به مساجد تازه گشایش یافته محله منظریه اشاره و خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ نماز در جامعه، عامل بازدارندگی از گناه است و شکوفایی ارزش های انسانی را در پی دارد.

کارگران، ترویج فرهنگ نورانی نماز را بهترین راهکار برای پیشگیری از بروز جرایم و اخلاق های ناپسند در جامعه دانست و گفت: به هراندازه که به برپایی نماز اهمیت دهیم، به همان میزان این عمل معنوی موجب بازدارندگی از گناه و تقویت ارزش های انسانی می شود.

وی به برگزاری دوره های آموزش نماز ویژه کارکنان و فرزندانشان اشاره کرد و افزود: اگر در محیط خانواده، فرهنگ نماز گسترش یابد، فرزندان با پروردگار خویش انس و الفت می‌یابند که ثمره آن پرهیز از آلودگی ها و مانوس شدن با پاکی و صداقت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۴:۱۷

28 Dec 2019