۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۱۵۶۷۵
۲۰۱۴ برزیل

سانتوس: این یک روز سخت برای یونان بود/ می‌توانستیم پیروز باشیم

سرمربی یونان پس از شکست مقابل کاستاریکا تاکید کرد این یک روز بسیار سخت برای آنها بوده است.
سانتوس: این یک روز سخت برای یونان بود/ می‌توانستیم پیروز باشیم
به گزارش جهان بین به نقل از فارس، یم‌های ملی کاستاریکا و یونان در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف هم رفتند که کاستاریکا در پایان موفق شد در ضربه‌های پنالتی حریف اروپایی خود را شکست دهد.

نتیجه این دیدار در ۹۰ دقیقه تساوی یک بر یک بود. برایان رویز در دقیقه ۵۲ کاستاریکا را پیش انداخت و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در دقیقه ۹۱ کار را به تساوی کشید تا در پایان کاستاریکا در ضربه‌های پنالتی برنده دیدار شود.

فرناندو سانتوس در مورد این دیدار گفت: همه اتفاق‌های چهار سال گذشته را به یاد می‌آورم. همه افتخارهایی که به دست آوردیم و همه موفقیت‌هایی که کسب کردیم. خوشحالم که در این مدت هدایت تیم ملی یونان را به دست داشتم. نمی‌خواهم در مورد آینده حرفی بزنم. این یک روز سخت برای ما است. بر این باور هستم که می‌توانستیم صعود کنیم زیرا بازیکنانم بیشترین تلاش‌شان را انجام دادند.

کاستاریکا از دقیقه ۶۶ با اخراج بازیکن خود مجبور شد ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد.

سانتوس در ادامه عنوان کرد: در وقت‌های تلف شده سازمان‌یافته عمل نکردیم و بازیکنانم شادابی خود را از دست داده بودند. تمام تلاشمان را کردیم تا گل دوم را بزنیم اما خستگی فشار زیادی به بازیکنان آورده بود تا در نهایت ضربه‌های پنالتی تعیین کننده پیروز میدان باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۲۸

29 Dec 2019