۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۱۵۶۵۵

نصب دستگاه کارت خوان بانکي در تاکسي هاي شهرکرد

صبح امروز در مراسمي، دستگاه هاي کارت خوان (GPRS) بر روي تعدادي از تاکسي هاي شهرکرد نصب شد.
نصب دستگاه کارت خوان بانکي در تاکسي هاي شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، در اين مراسم که صبح امروز يکشنبه، با حضور جمعي از مسئولان و رانندگان مسافربرهاي شخصي برگزار شد، تعدادي دستگاه کارتخوان به صورت آزمايشي بر روي تاکسي هاي شهري شهرکرد نصب شد.

شهردار شهرکرد با اشاره به اينکه اين طرح با همکاري بانک قرض الحسنه رسالت براي نخستين بار در استان راه اندازي شده است، گفت: طبق هماهنگي هاي انجام شده، مقرر شد امروز، تعداد ۲۰ دستگاه از کارتخوان هاي اين بانک بر روي تاکسي ها نصب شود تا ضمن اينکه رانندگان و مسافران از مشکلات پول خرد فارغ شوند، فرهنگ " جابجايي پول به شيوه هاي آسانتر و راحت تر"، نهادينه شود.

نورالله غلاميان افزود: از آنجا که همواره بحث هزينه ها و رد و بدل شدن پول بين مسافر و راننده به عنوان يک دغدغه در کشور بوده است، با راه اندازي اين طرح بيش از ۸۰درصد مشکلات در اين زمينه مرتفع مي شود.

سيد احمد حسيني، مدير امور شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان هم گفت: اين طرح در وهله اول به صورت آزمايشي و با گذشت زمان، تا پايان امسال، بر روي هزار تاکسي ديگر انجام مي شود.

حسيني از نصب اين دستگاه ها بر روي ۳۵۰ تاکسي بي سيم و ۱۲۰۰تاکسي تلفني در آينده اي نزديک خبر داد و اظهار داشت: اميد است با اجراي اين طرح، گامي موثر در پيشرفت بانکداري الکترونيک و جايگزين کردن کارت هاي هوشمند بانکي به جاي پول نقد برداشته شود.

انتهاي خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۲:۰۵

6 Jan 2020