۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۵۵۹۷
خطيب جمعه بن:

آمریکای امروز همان آمریکای گذشته است

امام جمعه بن با اشاره جنايت فراموش نشدني حمله آمريکا به هواپيماي مسافربري ايران گفت: اين آمريکا همان آمريکاي ديروز است و هرچند از گذشته ضعيف تر شده است ولي دشمني اش همچنان ادامه دارد.
آمریکای امروز همان آمریکای گذشته است
به گزارش جهان بین به نقل از زنگ خبر، خطيب نماز جمعه شهر بن در خطبه های نماز جمعه اين هفته به سفارش مولاي متقيان درباره تقوا اشاره کرد و گفت: اي مردم شما را به تقوا وصيت مي کنم از انجام اعمالي که درباره انجام آن مورد سوال واقع خواهيد شد.

وي در ادامه نزول تورات در ششم رمضان، انجيل در دوازدهم و نزول قرآن در شب قدر اين ماه را نشانه عظمت اين ماه دانست و گفت: باتوجه به واجب شدن روزه در گرماي تابستان، گرمي هوا واشتغال به کارهاي سخت را دليل موجهي براي عدم انجام اين فريضه بزرگ ندانست.

غضنفري افزود: ضمن اينکه اگر روزه براي کسي موجب ضرر جسمي شود نبايد اقدام به روزه گرفتن شود و وظيفه اين افراد و يا مسافران حفظ حرمت ماه مبارک و پرهیز از روزه خواري در ملاء عام است.

امام جمعه بن در ادامه طبق فرمايش پيامبر اکرم به حضرت علي(ع) پارسايي و پرهيز از گناه را بهترين اعمال در اين ماه ياد کرد و گفت: نمازگزاران را به مدد اين ماه پربرکت، به درمان امراض روحي مانند کينه توزي و غيبت توصيه کرد.

غضنفري در ادامه به جنايت فراموش نشدني حمله ددمنشانه آمريکا به هواپيماي مسافربري ايران اشاره کرد و افزود: اين آمريکا همان آمريکاي ديروز است و هرچند از گذشته ضعيف تر شده است ولي دشمني اش همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به هفته مبارزه گفت: دلايلي مانند کاهش کنترل والدين، لذت هاي آني، دوستان ناباب و ضعف اعتقادات ديني عامل گرايش جوانان به مواد افيوني است و از مسئولان و رسانه ها درخواست کرد در اين زمينه برنامه ريزي لازم را داشته باشند.

انتهاي پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۳:۰۵

9 Feb 2020