۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۱۵۵۷۳
امام جمعه کوهرنگ:

یکی از مهمترین پیامدهای منفی فیلم ها و برنامه های شبکه های ماهواره ای افزایش خشونت در جامعه است

امام جمعه کوهرنگ در همایش سران و طوایف بختیاری گفت: امروزه دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده های ایرانی و مسلمان هزینه های هنگفتی را خرج کرده است.
یکی از مهمترین پیامدهای منفی فیلم ها و برنامه های شبکه های ماهواره ای افزایش خشونت در جامعه است
به گزارش  جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، سید شهاب الدین طباطبایی در ادامه افزود: دشمن وقتی می بیند در عرصه های علمی، جهادی و اقتصادی در مقابل مردم ایران اسلامی کاری از پیش نمی برد دست به تخریب ریشه و بنیان خانواده زده است.

وی سست شدن بنیان خانواده را مهمترین علت طلاق دانست و تاکید کرد: اختلاف بین اعضای خانواده  و بین همسران، مرزها و حریم خانواده را می‌شکند و زمینه طلاق و جدایی را فراهم می‌کند.

طباطبایی در ادامه گفت: در شبکه‌های مختلف حتی با نام دین به راحتی ایجاد شبهات مختلف کرده و با مغلطه و سفسطه افکنی بدون اینکه مناظره ای یا جواب‌دهنده‌ای باشد، به مبانی و ریشه های یک دین حمله می‌کنند و عده ای از مردم که متأسفانه دارای معلومات کافی در آن بحث نیستند فریب شیادهایی را می‌خورند که با شیطان قرینند.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: در چند سال اخیر بسیاری از رسانه های داخلی مانند تلویزیون و روزنامه سعی کرده اند مردم را نسبت به نادرست و زیان آور بودن این تبلیغات و محصولات آگاه کنند اما این روند گویا همچنان ادامه دارد و نتیجه ای جز افزایش مصرف گرایی ندارد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین و آشکارترین پیامدهای منفی فیلم ها و برنامه های شبکه های ماهواره ای، افزایش خشونت در جامعه است.

 طباطبایی با اشاره به  تاثیر گرفتن جوانان از برنامه های ماهواره گفت: تاثیر برنامه های ماهواره ای بر روی فرزندان خانواده ها، نوجوانان و جوانان بیشتر است، به طوری که این گروه زمان بیشتری را صرف تماشای برنامه های ماهواره ای می کنند.

امام جمعه کوهرنگ گفت: این برنامه ها ارزش ها، باورها، تصورات، انتظارات و جهت گیری های ارزشی متفاوتی را تبلیغ و عرضه می کنند که باعث می شود به مرور زمان فاصله روانی بین والدین و فرزندان بیشتر و بیشتر شود و به انقطاع یا گسست نسلی بینجامد.

وی با اشاره به وجود بیش از صدها شبکه ماهواره ای فارسی زبان گفت: امروزه این شبکه ها با حمایت های مالی فراوان غرب و صهیونستی سعی در تخریب بنیان خانواده دارند و می خواهند اساس خانواده ایرانی را از هم بپاشند که هوشیاری مردم را می طلبد.

به گزارش کوهرنگ خبر، بیش از 300 نفر از سران و بزرگان طوایف بختیاری در این همایش حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۲:۰۶

12 Feb 2020