۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۱۵۵۳۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان:

9 شهر چهارمحال و بختیاری با بحران آب روبرو است

قدرت ا...بیگلری گفت: سامان، فرخشهر، بروجن، سرخون، کاج، دشتک، چلیچه، هارونی و هفشجان شهرهای بحرانی در حوزه آب هستند که درصدد رفع مشکل آن‌ها هستیم.
9 شهر چهارمحال و بختیاری با بحران آب روبرو است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، قدرت‎ا... بیگلری ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: آب یک نعمت الهی است و باید تا می‎توان در مصرف آن صرفه‌جویی و از اسراف این مایه حیات جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه صد درصد مردم ساکن در شهرهای استان از نعمت آب آشامیدنی بهره‎مند هستند، گفت: براین اساس هم اکنون بیش از 540 هزار نفر از جمعیت شهری استان تحت پوشش این شرکت هستند.

بیگلری همچنین از پوشش 56 درصدی فاضلاب شهری در استان خبر داد و افزود: 300 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش فاضلاب شهری قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه در حال حاضر 161 حلقه آب شرب در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 128 حلقه چاه فعال و 33 حلقه از مدار خارج شده است.

بیگلری با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای این شرکت، اظهار کرد: پروژه فاضلاب غرب شهرکرد با 15 کیلومتر یکی از این پروژه‌هاست که امید می‎رود تا پایان سال به بهره‎برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه فاضلاب بلداجی با 7 کیلومتر و گندمان با 6 کیلومتر از دیگر این پروژه‌ها به شمار می‌‏رود.

بیگلری با بیان اینکه چند شهر استان به شدت با بحران آب روبرو است، اظهار کرد: سامان، فرخشهر، بروجن، سرخون، کاج، دشتک، چلیچه، هارونی و هفشجان شهرهای بحرانی در حوزه آب هستند که درصدد رفع مشکل آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به هفته صرفه‌جویی آب، گفت: از یک تا هفتم تیرماه با عنوان هفته صرفه‌جویی نامگذاری شده که امید می‎رود در این هفته با اطلاع‎رسانی و تبلیغات مناسب بتوانیم در تحقق اهداف این هفته به خوبی گام برداریم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۰:۴۱

30 Dec 2019