۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۱۵۵۳۳
همزمان با ماه مبارک رمضان انجام می‎گیرد؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در شهرکرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآن به مدت 20 روز در ماه مبارک رمضان خبر داد.
برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در شهرکرد
جواد کارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تاکید بر لزوم جامعیت و نظم در برنامه‎های ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: این مهم هم افزایی و برنامه‌ریزی متناسب با ضروریات برنامه های قرآنی را به دنبال دارد.

کارگران با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‎های قرآنی اثر گذار استان، افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها مشارکت فعال موسسات قرآنی را می‌طلبد.

وی، جایگاه قرآن در دین اسلام را یادآور شد و با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به ترویج و تعمیق فرهنگ غنی قرآن در جامعه، ماه مبارک رمضان را فرصتی مطلوب به منظور تحقق این مهم دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآن خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز پنجم تا آخر ماه مبارک رمضان با هماهنگی ارگان‎های دولتی و غیردولتی در شهرکرد برپا می‎شود.

کارگران با تبیین اهداف این نمایشگاه، افزود: ارائه جدیدترین دستاوردهای هنری در معارف قرآنی، نظریه پردازی های قرآنی، نشر و ترویج معارف قرآنی با زبان هنر و روزآمد، تقویت آموزه های دینی و اهتمام عملی به امر گسترش معارف قرآنی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

به گفته وی، این نمایشگاه با ۱۶ غرفه در زمینه‌های مقالات برتر، طرح عفاف و حجاب، قرآن و ماه مبارک رمضان در شهرکرد افتتاح مس‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۱:۵۱

30 Dec 2019