۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۱۵۵۲۷

واگذاری طراحی آب نمای شهر به دانشجویان دانشکده هنر فارسان

رئیس شورای اسلامی فارسان از واگذاری طراحی آب نمای سطح شهر به دانشجویان دانشکده هنر فارسان خبر داد.
واگذاری طراحی آب نمای شهر به دانشجویان دانشکده هنر فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، غلام عباس مالکی افزود: با توجه به زیباسازی شهر، میدان های سطح شهر، فضای سبز و کارهای عمرانی به اساتید و دانشجویان این دانشگاه واگذار شد تا بتوانند در جهت زیباسازی شهر در هر فصل اقداماتی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: شهرها و محيط شهري را ميتوان بهترين و ارزشمندترين دستاوردهاي شناختي، هنري، فرهنگي و اجتماعي انسانها در طي قرون متمادي قلمداد كرد.

رییس شورای اسلامی فارسان تصریح کرد: عرصه هاي عمومي بهترين بخش شهرها و محيط شهري هستند که بیشترين تماس، ارتباط و تعامل بين انسانها رخ مي دهد. اين عرصه ها، تمام بخشهای بافت شهري كه مردم به آن دسترسي فيزيکي و بصري دارند، از قبيل خيابانها، پاركها و چهارراهها تا ساختمانهاي محصوركننده آنها را شامل مي شود.

مالکی ادامه داد : بنابراين با توجه به اهمیت شهرها و محيط شهري، نگهداري و مراقبت پساز ساخت نيز بسیار اهمیت دارد. مراقبت در برابر آلودگي ها، نصب آگهي ها، نظافت خيابانها، نگهداري و مراقبت سطوح پياده، مبلمان خيابان، مراقبت از اجزاي شهر به تناسب به كارگيري طرحها به شيوه هاي صحيح در مكان مناسب در مرتبه ی نخست قرار دارد که با کمک مردم می توان شهری آباد و زیبا را داشت .

انتهای پیام/گ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سلام. دستتون درد نكنه . با اب نما جلوه بهتري دارد.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۶:۱۷

1 Jan 2020