۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۱۵۲۱۶
وزیر اطلاعات:

همه تروریست ها زیرنظرند و با آنها تعارف نداریم

سید محمود علوی، وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات با عناصر یا مجموعه‌ها یا گروه‌های تروریستی یا دستگاه های تروریستی که بخواهند امنیت جمهوری اسلامی را به چالش بکشانند، بی تعارف برخورد می‌کند.
همه تروریست ها زیرنظرند و با آنها تعارف نداریم
به گزارش جهان بین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید محمود علوی، در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، گفت: در حکومت امام زمان (عج) همه انسان‌ها از امنیتی پایدار توام با نشاط بهره می‌برند؛ چرا که امنیت از یک سو حق طبیعی انسان‌هاست و از سوی دیگر، امنیت بسترساز شکوفایی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، علمی و دیگر عرصه‌هاست.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه بی امنیت، اندیشه‌های فرهنگ‌ ساز بارور نمی‌شود، گفت: بی امنیت سرمایه‌گذاری نیز صورت نمی‌پذیرد زیرا سرمایه، ترسو است و با احساس ناامنی می‌گریزد و رونق اقتصادی منوط به وجود امنیت پایدار است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: برابر شرع مقدس اسلام، زندگی خصوصی مردم، حریم آنها محسوب می‌شود و اسلام، اجازه ورود به حریم خصوصی افراد را نمی‌دهد و این شوخی‌بردار نیست.

علوی با بیان اینکه کار وزارت اطلاعات تولید امنیت است، گفت: امنیت یک نعمت مجهول است و طبیعی است که تولیدکنندگان این نعمت مجهول، مجهول می‌مانند و کار سربازان گمنام امام زمان (عج) همراه با خطرپذیری و انواع تهدید است؛ از این رو، فداکاری لازمه کار آنهاست و به همین علت، رهبر معظم انقلاب، کار آنها را مجاهدت خاموش نامیدند.

علوی گفت: امروز اگر می‌بینیم امنیت بر این سرزمین حکمفرماست، به علت اشراف اطلاعاتی هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) است. اگر یک بمب در گوشه کشور منفجر شود، همه دنیا خبردار می‌شوند، اما با مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) اگر ده‌ها بمب خنثی شود، کسی متوجه و آگاه نمی‌شود.

وی افزود: وزارت اطلاعات با عناصر یا مجموعه‌ها یا گروه‌های تروریستی یا دستگاه های تروریستی که بخواهند امنیت جمهوری اسلامی را به چالش بکشانند، بی تعارف برخورد می‌کند.

علوی تاکید کرد: امروز اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات بر سرویس‌های دشمن، شگردهای آنها و عوامل آنها مثال‌زدنی است. گاهی که افراد به مرحله‌ای می‌رسند که وزارت اطلاعات ناچار علیه آنها اقدام می‌کند، وقتی که می‌خواهند منکر اقدامات به نفع بیگانه شوند، زمانی که ایمیل‌ها، جی‌میل‌ها، مکالمات، پیامک‌ها و مبادلات آنها در محیط چت روبروی آنها گذاشته می‌شود، آن وقت تازه می‌فهمند که هیچ چیز از دید وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) پنهان نبوده است و ناچار به اعتراف می‌شوند.

وی تصریح کرد: کشف گروه‌های تروریستی که اندیشه‌های تروریستی دارند، در مدت‌های گذشته آن قدر فراوان بوده که کشف و خنثی کردن توطئه‌های آنها به امنیت پایدار کشور انجامیده است؛ با این حال، اعلام آنها از رسانه‌ها را مغایر با احساس امنیت مردم می‌بینیم؛ زیرا معتقدیم، مردم ما باید هم امنیت و هم احساس امنیت داشته باشند.

سخنران پیش از خطبه این هفته نماز جمعه تهران افزود: گاهی تصاویر برخی از این گروهک‌هایی که اندیشه‌های تروریستی داشتند، تجهیزات‌شان، تسلیحات‌شان، تله‌های انفجاری‌شان و مواد منفجره‌شان که با آنها قصد انهدام برخی تاسیسات یا برخی از بزرگان ما را داشته‌اند، کشف شده و این تصاویر را خدمت مقام معظم رهبری ارائه کرده‌ام در یک مورد ایشان با شگفتی فرمودند آیا اینها تجهیزات یک گروه است؟ عرض کردم اینها بخشی از تجهیزات آنهاست. بخش دیگری از تجهیزات در کوه پنهان شده و به علت انباشت برف در زمستان، امکان آوردن آنها نیست و سربازان گمنام امام زمان منتظرند بعد از ذوب برف بروند آنها را بیاورند.

وی تصریح کرد: این گروه‌ها در مناطق مختلف شناسایی شده‌اند و مورد برخورد قرار گرفته‌اند. همه این گروه‌ها زیر نظرند و در آن لحظه‌ای که باید اقدام کنند، دستگاه اطلاعاتی با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی اقدام خود را صورت می‌دهد و رخدادهای ضدامنیتی را تدبیر می‌ کند.

انتهای پیام / ع ق/
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۴۶

26 Dec 2019