۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۱۵۱۷۹

اختصاص 12 میلیارد و 877 میلیون تومان اعتبار به شهرستان شهرکرد

فرماندار شهرستان شهرکرد از تخصیص ۱۲ میلیارد و ۸۷۷ میلیون تومان اعتبار به این شهرستان برای سال ۹۳ خبر داد.
اختصاص 12 میلیارد و 877 میلیون تومان اعتبار به شهرستان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، حمید ملکپور در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر با اشاره به برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شهرکرد در خصوص تخصیص اعتبارات بیان داشت: هر چند این اعتبار ناکافی است و در بحث توزیع جوابگوی انتظارات نیست اما مدیریت خوب یعنی استفاده از منابع محدود و اولویت بندی مناسب.

ملکپور تصریح کرد: رویکرد توزیع اعتبارات اولویت دادن به مناطقی است که مشکلات بیشتری دارند و از تراکم جمعیت بیشتری برخوردارند و در سالهای گذشته از لحاظ توزیع اعتبارات مورد بی مهری و اقع شده اند.

وی افزود: پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند نیز در اولویت قرار می گیرند.

فرماندار شهرستان شهرکرد خاطر نشان کرد: در توزیع اعتبارات به مناطق روستایی توجه خاصی شده است به خصوص روستاهای دستگرد، ایرانچه و سورک و خیرآباد که به تازگی به شهرستان شهرکرد پیوسته اند.

وی اظهار داشت: در خصوص تخصیص اعتبارات سعی شده است نسبت به پروژه های نوسازی مدارس که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته اند و تعمیرات و تکمیل ساختمان مدارس و خرید تجهیزات مدارس توجه ویژه ای صورت گیرد.

ملکپور اذعان داشت: با توجه به اینکه امسال سال فرهنگ نامگذاری شده است در استان قریب به ۲۵ درصد اعتبارات به مباحث فرهنگی اختصاص یافته است که در شهرستان شهرکرد هم این نکته رعایت شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۴:۵۲

3 Jan 2020