۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۱۵۱۷۵

برگزاری نخستین همایش آب های معدنی در چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره بازاریابی و توسعه صادرات سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین همایش ملی آب های معدنی در استان خبر داد.
برگزاری نخستین همایش آب های معدنی در چهارمحال و بختیاری
سیاوش نظری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: اولین همایش ملی آب با محوریت تولید و صادرات ۱۵مرداد ماه سال جاری در شهرکرد برگزار می شود.

نظری افزود: با توجه به این که استان چهار محال و بختیاری رتبه اول تولید آب معدنی کشور را به خود اختصاص داده اما به دلیل بالا بودن هزینه حمل و نقل و افزایش مواد اولیه تولید تاکنون صادراتی از استان صورت نگرفته است.

وی، بهینه سازی در تولید، عرضه و صنعت بسته بندی آب های معدنی، فرصت ها و چالش های فضای کسب و کار ایران در تولید و صادرات آب معدنی و نقش مدیریت بازرگانی در تولید و صادرات آب های معدنی را از جمله محورهای این همایش برشمرد و اذعان کرد: تاکنون ۴۶ مقاله در مورد آب های معدنی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده که نتایج آن پس از داوری اعلام خواهد شد.

دبیر علمی این همایش تصریح کرد: از ۱۳ واحد صنعتی بسته بندی آب معدنی فعال در استان بیش از ۵۳۰ میلیون لیتر آب معدنی در سال در بطری های آب ریخته شده و روانه بازار مصرف شده است.

نظری همچنین از افتتاح ۲۴ طرح صنعتی نیمه تمام در استان با سرمایه گذاری ۱۶۰۰میلیارد ریال و اشتغال ۱۲۰۰نفر و ظرفیت تولید ۴۵۰ میلیون لیتر آب در سال تا پایان سال خبر داد.

انتهای پیام/م/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۳:۴۹

31 Dec 2019