۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۱۵۱۵۳

برنامه‌ اردوی‌های جهادی شهرستان بن تدوین شد

برنامه اردوهای جهادی شهرستان بن با برگزاری نشستی متشکل از ادارات و نهادهای عضو تدوین شد.
برنامه‌ اردوی‌های جهادی شهرستان بن تدوین شد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از زنگ خبر ، اولين جلسه ستاد پشتيباني از اردوهاي جهادي در سال ۹۲ در سطح شهرستان بن با هماهنگي ادارات وسازمانها، دهياري ها، شهرداري ها و بخشداري ها، ستاد پشتيباني اردوهاي جهادي به رياست فرمانداري و دبير اجرايي (سپاه ناحيه شهرستان بن ) در سپاه اين شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بن ضمن تشكر از اجراي برنامه هاي محروميت زدايي توسط سازمان بسيج سازندگي سپاه شهرستان بن گفت: اردوهاي جهادي، يک ظرفيت بسيار خوب جهت خدمت رساني به مناطق محروم استان است.

وی ضمن با ارزش دانستن و مهم بودن گروه هاي جهادي تصريح کرد: همه سازمانها و نهادها موظف هستند در اين امر مشارکت داشته باشند.

اکبريان افزود: به منظور ايجاد انگيزه و بررسي پيشرفت اردوهاي جهادي ارگانها موظف هستند عملکرد خود را گزارش کرده و مورد بررسي قرار گيرد.

موسوی، دبير اجرايي ستاد نیز در این جلسه اظهار کرد: اردوهاي جهادي در سه ماه تابستان برگزار مي‌شود و مادر تلاش هستيم تا بتوانيم با برنامه‌ريزي هدفمند، اين اردوها را به نحو مطلوبی برگزار و با برنامه اجرا کنيم تا هم دانشجويان و هم اهالي مناطق محروم بيشترين بهره را ببرند.

وی افزود: اردوهاي جهادي تأثير بسيار خوبي بر دانشجويان دارد و اميدواريم اين تأثيرپذيري را بيش از گذشته در قشر دانشجو ببینیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۴:۳۵

11 Jan 2020